Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Prawie 600 uczestników na konferencji Google Analytics CEE Summit

Odbywająca się w Warszawie Konferencja Google Analytics CEE Summit 2013 była niewątpliwie największym i najważniejszym lokalnym wydarzeniem z obszaru analityki internetowej. Wydarzenie spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem specjalistów i użytkowników zajmujących się na co dzień analityką internetową zarówno w Polsce, jak i zagranicą.

Liczba prawie 600 uczestników wskazuje na bardzo duży poziom zainteresowania przedstawicieli biznesu tą tematyką oraz na skalę zapotrzebowania na tego typu imprezy. Specjalnie na konferencję przyjechało wielu gości z Polski i z zagranicy (nie tylko z Europy Środkowo-Wschodniej jak wskazuje nazwa imprezy).

Z pewnością ogromną wartością był udział gości specjalnych konferencji: Stefana Schnabl’a pracującego na co dzień w centrali Google w Mountain View oraz Clancy Childs’a z londyńskiej siedziby firmy. Pierwszy z nich opowiedział między innymi o mierzeniu efektów marketingu zintegrowanego przy pomocy najnowszych funkcjonalności Google Analytics. Clancy Childs wyjaśniał na czym polegają wyzwania i możliwości podczas pracy z ogromną ilością danych np. online i offline .

Wydarzenie spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem

W części dotyczącej lokalnych doświadczeń związanych z analityką internetową swoją wiedzą podzielili się certyfikowani specjaliści Google Analytics: Florian Pertyński (Bluerank), Piotr Guziur (M@rketing Online), Maciej Gałecki (Bluerank), Mateusz Godala (K2 Search) i Maciej Lewiński (iSurvival).

Wśród gości znaleźli się, m.in. Florian Pertyński i Maciej Lewiński

Niespodzianką dla uczestników było zrobienie wspólnego zdjęcia w okolicznościowych koszulkach, by wydrukowane na miejscu fotografie zostały zabrane przez przedstawicieli Google do Mountain View i Londynu.

Organizatorami Google Analytics Summit CEE 2013 były dwie czołowe agencje SEM w Polsce: Bluerank i M@rketing Online. Kolejne tego typu wydarzenia odbędą się wiosną (Konferencja Blueffect) oraz jesienią (GA CEE Summit) 2014 roku.

Niespodzianką dla uczestników było zrobienie wspólnego zdjęcia w okolicznościowych koszulkach

źródło: mat. pras.