w

Projektanci wiedzą, jak obrandować swoją konferencję

Elementarz Projektanta to stosunkowo młode wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski, ale z pewnością zasługuje na uwagę chociażby ze względu na świetny branding. Jak przystało na event o projektowano tworzony przez projektantów, jego identyfikacja jest bez zarzutu, a gadżety wręcz proszą się o to, żeby trzymać je na widoku.

T-shirt w ołówki i plecak z motywem mózgu czy świnki absolutnie nas zachwyciły (poza imprezą są dostępne w sklepie Pan Tu Nie Stał), podobnie jak wszystkie piktogramy stworzone na jej potrzeby. Połączenie neonowej zieleni, czerni i bieli (w kolorystyce pierwszej edycji dominowała czerwień) jest świeże i nieoczywiste, czyli takie, jako powinny być pomysły dobrego projektanta.

Za organizację konferencji odpowiadają studentki Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu – Paulina Kacprzak i Olga Rafalska, które w ramach wydarzenia chcą poruszać praktyczne i biznesowe aspekty pracy designera. Do tej pory odbyły się dwie edycje Elementarza Projektanta, a informacji dotyczących kolejnej można szukać na stronie www.elementarzprojektanta.pl.

Elementarz-projektanta1

Elementarz-projektanta2

Elementarz-projektanta3

Elementarz-projektanta6

Elementarz-projektanta4

Elementarz-projektanta5<

Elementarz-projektanta7

Elementarz-projektanta8

Źródło: Behance

Do czego prowadzi konsumpcjonizm

Do czego prowadzi konsumpcjonizm

Dollar beard club: brodziarze w akcji!

Dollar Beard Club: brodziarze w akcji!