Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Przełomowa kampania marki NO-SPA MAX autorstwa agencji Publicis

program afiliacyjny

Po raz pierwszy w czterdziestoletniej historii marki NO-SPA działania komunikacyjne adresowane są także do mężczyzn. Rozpoczęła się kampania telewizyjna, przygotowana przez agencję Publicis, której celem jest rozszerzenie grupy docelowej marki.

NO-SPa admonkey

– NO-SPA przynosi ulgę w leczeniu dolegliwości kolkowych lub skurczowych przewodu pokarmowego. Przygotowany spot burzy przekonanie, że NO-SPA jest środkiem tylko dla kobiet – mówi Karolina Rusinek, Senior Brand Manager kategorii środków przeciwbólowych.

– Jednocześnie chcieliśmy podkreślić w nim rolę kobiety, która zna NO-SPĘ i może ją polecić każdemu, kto cierpi na skutek silnego bólu brzucha – dodaje.

– Z ekspertyz przeprowadzonych na zlecenie Sanofi wynika, że problem bólu brzucha dotyczy 2/3 Polaków niezależnie od płci*. NO-SPA jest lekiem, który może te objawy złagodzić także u mężczyzn**. Stanęliśmy przed poważnym wyzwaniem stworzenia komunikacji, która zmieni dotychczasowy wizerunek marki skierowanej tyko do kobiet i zaprezentuje uniwersalne zastosowanie tego popularnego leku rozkurczowego – powiedział Marek Gargała, CEO agencji Publicis.

– Poprzednia kampania zaprojektowana przez Publicis dla NO-SPA zdobyła Srebro w konkursie EFFIE 2012 r. Zależało nam na tym, by nowa kreacja utrzymała poziom swojej poprzedniczki i nawiązywała do stworzonej uprzednio linii komunikacyjnej – dodaje.

Przygotowany przez agencję Publicis spot będzie emitowany w telewizyjnych kanałach ogólnych i tematycznych oraz w serwisie YouTube. Wykorzystane w nim środki wyrazu mają na celu uzyskanie efektu nowoczesności i odmłodzenia marki. Na potrzeby filmu stworzono między innymi animację komputerową zmieniającą wzór na koszulce głównego bohatera w kamienną dłoń ściskającą jego brzuch. Kreacja w sugestywny sposób konfrontuje problem silnych dolegliwości w okolicach brzucha z najważniejszymi cechami NO-SPA MAX – siłą działania, skutecznością i bezpieczeństwem stosowania.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=WgorIxBYtds’]

Nad stworzeniem nowej komunikacji marki po stronie agencji Publicis pracował zespół w składzie: Joanna Bednarkiewicz, Marek Preiss, Ola Kowalczyk, Diana Świątek, Kamila Roszkowska, Justyna Pyzik. Klienta reprezentowali: Karolina Rusinek (Senior Brand Manager), Dawid Forysiak (Marketing Director OTC Sanofi). Produkcją zajął się dom produkcyjny MOJOfilm. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu ZOG.

Agencja Publicis współpracuje z Sanofi,właścicielem marki NO-SPA,od 2004 roku. Za skuteczność działań w 2012 roku agencja otrzymała srebro w konkursie EFFIE za kampanię „Wzorki” zrealizowaną dla produktu No-Spa.

* OpinionWay, 2011, AbdominalPain in Poland (N=1001, próba reprezentatywna względem płci, regionu oraz wieku, badanie przeprowadzone metodą CATI) badanie w posiadaniu firmy – 16 740 696 osób w wieku 15-65 lat zadeklarowało, że w ciągu ostatniego roku odczuło jakiś ból brzucha a 11 ,733 ,356 osób w wieku 15-65 lat zadeklarowało, że w ciągu ostatniego roku odczuło ból brzucha nie będący bólem menstruacyjnym
**Cegedim Strategic Data, Badanie idei eksperta w wybranym obszarze dolegliwości 2010 (badanie w formie wywiadów, w sumie 21 FGI) badanie w posiadaniu firmy

Źródło: mat. pras.