Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Publicis dla Garnier BB Przeciw Zmarszczkom

Najnowsza kampania agencji Publicis prezentuje innowacyjny wariant kremu Garnier BB Przeciw Zmarszczkom. Kreacje ukażą się w telewizji i prasie. Działania dodatkowo będą wsparte komunikacją prowadzoną w internecie realizowaną przez Digital Wonderland.

Garnier admonkey

Garnier BB Przeciw Zmarszczkom to krem o właściwościach przeciwzmarszczkowych i upiększających. Jego formuła jest oparta na innowacyjnym składniku o nazwie Pro-XylaneTM o udowodnionym działaniu przeciwzmarszczkowym i ujędrniającym skórę. W unikatowym składzie kremu zastosowano ultradrobne pigmenty mineralne wyrównujące koloryt skóry bez uwidaczniania zmarszczek.

– W kreacji stworzonej dla Garnier BB Przeciw Zmarszczkom mocno akcentujemy innowacyjną formułę kremu, który oferuje użytkowniczkom 5 ważnych korzyści: redukcję zmarszczek, ujędrnianie skóry, rozświetlanie cery, trwałe nawilżanie i ochronę przed promieniowaniem UV. Jestem przekonana, że te cechy produktu ułatwią konsumentkom wybór najlepszego rozwiązania dla siebie – powiedziała Agnieszka Mazur Account Director z agencji Publicis.

Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny wyemitują między innymi stacje TVN, Polsat i TVP. W przypadku prasy reklamy ukażą się m.in. w pismach, magazynach i poradnikach kobiecych.

Po stronie agencji za kreację odpowiadają: Anna Cudna (Copywriter) i Alex Boucher (Senior Art Director). Zespół Client Service reprezentują: Agnieszka Mazur (Account Director) i Katarzyna Namiota (Account Executive). Kampanie on-line zaprojektował Digital Wonderland w składzie: Group Account Manger Tomasz Baranowski, Art Director Filip Szarama, Copywriter Łukasz Ciuchnicki. Realizację działań komunikacyjnych po stronie marki Garnier nadzorują: Agata Kicińska (Group Product Manager) i Agata Sieńkowska (Junior Brand Manager). Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu ZOG, a produkcję domowi produkcyjnemu ORKA.

Agencja Publicis współpracuje z Garnierem od 22 lat. W 2010 roku jury konkursu EFFIE Awards przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.

Źródło: mat. pras.