Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Publicis promuje nowe kremy Garniera

Rozpoczęła się przygotowana przez agencję Publicis kampania nowej linii kremów przeciwzmarszczkowych od Garniera, których innowacyjne formuły oparte są na roślinnych komórkach macierzystych. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji i prasie. Ich celem jest wprowadzenie produktu na rynek.

„Zaproponowane konsumentkom przez Garniera przełomowe formuły kremów przeciwzmarszczkowych wykorzystują moc roślinnych komórek macierzystych, oraz aktywnych składników przyspieszając regeneracje skóry i redukcję zmarszczek. Dzięki ich działaniu skóra odzyskuje zdrowy blask, jest wygładzona i jędrna.” – powiedziała Katarzyna Namiota z agencji Publicis i dodała: „Przygotowane przez nas kreacje mają za zadanie zachęcić Polki do wypróbowania nowej linii kremów przeciwzmarszczkowych od Garniera. Zwracamy szczególną uwagę na przyspieszone efekty działania kremu. W przypadku tej kampanii grupa docelowa jest bardzo szeroka, ponieważ Garnier zadbał o to, by każda kobieta znalazła coś dla siebie.”

Nowa linia kremów jest dostępna w 4 wariantach przeznaczonych dla kobiet w wieku 25+, 35+, 45+ i 55+. W każdym z nich, stosownie do wieku konsumentek, starannie dobrano aktywne składniki wspomagające regenerację skóry.

Przygotowane przez Publicis kreacje ukażą się m.in. w: TVP, TVN, Polsacie.

Po stronie agencji Publicis nad przygotowaniem kampanii pracowali: Agnieszka Niwińska (Copywriter), Alex Boucher (Art Director), Aleksandra Przerwa (Junior Art Director), Marika Kierzkowska (Account Executive) oraz Katarzyna Namiota (Account Executive). Stronę klienta reprezentują: Aneta Osęka (Marketing Director), Magdalena Mączka – Chomczyk (Group Product Manager Garnier Care & Hygiene) oraz Agata Sieńkowska (Junior Product Manager). Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Agencja Publicis współpracuje z Garnierem od 23 lat. W 2010 roku jury konkursu EFFIE Awards przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.

źródło: mat. pras.

czytaj:   Op1 dla CROPP - promocja kolekcji snowboardowej