Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Publicis zdobył Krakuski

Agencja Publicis wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego marki Krakuski należącej do Bahlsen Polska. Działania komunikacyjne będą realizowane od stycznia 2013 roku. Ich celem jest umocnienie wizerunku marki prowadzące do wzrostu sprzedaży szerokiego portfolio produktów. Przetarg rozgrywał się od października 2012 roku. Dla Publicis to już 5 klient pozyskany w tym roku.

„Jak wykazały przeprowadzone przez Bahlsen Polska badania, agencja Publicis zaprezentowała najmocniejszy pomysł kreatywny zmierzający do realizacji celu, który chcemy osiągnąć. Agencja posiada także cenne dla nas doświadczenie w branży, potwierdzone zdobytymi w przeszłości nagrodami za skuteczność przeprowadzonych kampanii.” – powiedział Jakub Ogiński, Senior Brand Manager Bahslen Polska.

„Bardzo cieszymy się z wygranej, tym bardziej, że startowaliśmy w doborowym towarzystwie. Konkurencja była bardzo silna, jednak to nasz pomysł okazał się najlepszy. Wierzymy, że będziemy mieli udział w sukcesie rynkowym tej marki.” – powiedział Marek Gargała, CEO Publicis Polska.
Po stronie agencji obsługą nowego budżetu zajmie się zespół kierowany przez Agnieszkę Mazur. Prace nad kampanią rozpoczną się jeszcze w grudniu 2012 roku. Zwycięski zespół, który pracował nad przetargiem to: Adam Miecznikowski (Strategic Director), Justyna Pyzik (Senior Strategic Planner), Agnieszka Mazur (Account Director), Paweł Merecz (Creative Director), Jolanta Gorczyńska (Senior Art Director), Michał Łągiewka (Senior Copywriter).

Agencja Publicis posiada wcześniejsze doświadczenie w realizacji projektów w tej kategorii, realizowanych dla firm: Wawel, Ferrero i Jutrzenka. W 2004 roku zdobyła brązowe Effie za kampanię przeprowadzoną dla popularnych ciastek „Jeżyki”.

Źródło: mat. pras.