Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Reklamy Facebooka na portalach zewnętrznych

W ostatnim tygodniu pojawiły się reklamy Facebooka na serwisie Zynga.com. Jak się okazuje to pierwszy portal partnerski Facebooka, gdzie użytkownicy mogą wykupić reklamy i zdarzenia sponsorowane.

Największym systemem reklamowym jest Google, który z systemem AdWords generuje dla firmy ponad 97% zysków.

Reklamy Facebooka charakteryzują się bardzo dobrymi możliwościami targetowania i chyba już sami użytkownicy przekonali się do takiej formy reklam – króte po prostu, dzięki wykorzystywaniu pewnych danych wyświetlają ciekawsze reklamy, takie, którymi user może być zainteresowany. Chyba już nawet nikt nie ma nic przeciwko takim, a nie innym ustawieniom prywatności.

źródło: http://techcrunch.com/2012/06/22/zynga-facebook-ads/

W czasach, kiedy standardowe kreacje bannerowe oscylują w granicach 0,1% CTR – tak targetowana reklama ma ogromną przyszłość. Większa klikalność to też zwiększenie dochodów dla portali, które wyświetlają reklamy.

To z pewnością jest ważny krok dla Facebooka i ale też dla wydawców, na których serwisach niedługo będzie dane nam zobaczyć małe niebieskie boksy reklamowe.

 


źródło: techcrunch.com