Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Rewolucja na rynku papierowych materiałów reklamowych

Na polski rynek wkracza Connect To Web® , czyli wsparcie komunikacji BTL i wysyłkowej. Rozwiązanie umożliwia przygotowanie dowolnego, papierowego materiału reklamowego (folderu, ulotki mailingowej, broszury) ze zintegrowaną wtyczką USB. Po jej podłączeniu do komputera (MAC/PC) użytkownik odsyłany jest do dedykowanej strony internetowej.

Rodzina rozwiązań Connect To Web® obejmuje m.in. Klucze Webowe USB, Karty Lojalnościowe USB, foldery USB i ulotki mailingowe USB. Idea Connect to Web łączy tradycyjną formę materiałów BTL (folderów, ulotek lub broszur) z możliwością uzupełnienia komunikacji poprzez dedykowaną treść serwisu internetowego (landing page), do której jest odsyłany posiadacz ulotki. Wejście na landing page odbywa się poprzez podłączenie ulotki do portu USB. Główne wartości dodane rozwiązania to możliwość personalizacji przekazu na dedykowanej stronie internetowej oraz możliwość śledzenia online efektów i zasięgu kampanii. Connect to Web jest rozwiązaniem opatentowanymi z powodzeniem wykorzystywanym na świecie przez setki globalnych marek wśród, których znajdują się m.in.: Audi, BMW, Honda, Michelin, Bayer, BlackBerry, Auchan, AXA, IBM, SAP, REDBULL, ORANGE czy SIEMENS.

Jak to działa?

Connect to Web® to opatentowana możliwość połączenia wtyczki USB z dowolnym papierowym materiałem reklamowym. Odbiorca takiego materiału (ulotki, folderu, wizytówki) może zostać bezpośrednio skierowany na przygotowaną dla niego indywidualną treść multimedialną, do sklepu internetowego lub też programu lojalnościowego online. Rozwiązanie wykorzystuje platformę informatyczno- analityczną, która umożliwia marketerom śledzenie w czasie rzeczywistym przebiegu kampanii pod kątem jej efektywności i zasięgu terytorialnego. Analizy mogą być realizowane zarówno w odniesieniu do pojedynczego papierowego materiału jak również dowolnie zdefiniowanej grupy.

Jak to działa?

„Rozwiązania Connect To Web® to kolejny krok w ewolucji drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych. Tradycyjny papier w konwencji plug and play został wzbogacony o dodatkową treść, która w odróżnieniu od papieru jest multimedialna i można ją zmienić w każdej chwili już po wyprodukowaniu papierowego materiału reklamowego” – mówi Patryk Jaworski, Menedżer ds. Marketingu i Sprzedaży w OPENMEDIAGROUP.PL. „Odbiorca takiej informacji zostaje przekierowany na landing page automatycznie, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania czy też aplikacji, jak ma to miejsce np. w przypadku stosowania kodów QR. Dzięki opatentowanemu rozwiązaniu Webowe Klucze USB otwierają natychmiast zakodowany adres URL w domyślnej przeglądarce użytkownika.” – dodaje Patryk Jaworski.

Webowe Klucze USB mogą być wykonane praktycznie w dowolnym kształcie i kolorystyce. Prostota działania sprawia, że konwersja w postaci pozytywnej odpowiedzi adresatów wrasta do poziomu 18% – 25% (w niektórych przypadkach dochodzi do 40%).

Rozwiązania Connect To Web® dostępne są w Polsce od początku grudnia 2013 r. Wyłącznym dystrybutorem na terenie kraju jest OPENMEDIAGROUP.PL. Szczegółowe informacje oraz prezentacja multimedialna dostępne są na stronie www.openmedigroup.pl oraz www.connect-to-web.pl.

źródło: mat. pras.