Firma K2 Media – nowa agencja mediowa w Grupie K2, która zastępuje firmę ACR – zaczęła swoją działalność od kwietnia 2013 roku. Na czele agencji stoją Rafał Ciszewski i Marcin Siekierski, którzy wspólnie odpowiadają za wyznaczanie kierunków rozwoju marki.

Rafał Ciszewski dołączył do zarządu Grupy K2 w grudniu 2012 roku, po 12 latach pracy w agencji Starcom, jednym z największych domów mediowych w Polsce, gdzie pełnił funkcję Wiceprezesa ds. Rozwoju. Natomiast Marcin Siekierski jest związany z Grupą K2 od 6 lat. Początkowo odpowiedzialny był za SEM w ACR, potem rozwijał działalność agencji K2 Search na stanowisku Dyrektora Zarządzającego, następnie zarządzał działaniami ACR.
K2 Media jest agencją mediową nowej szkoły, w której, dzięki zapleczu Grupy K2, pod jednym dachem znajdują się kompetencje mediowe, produkcyjne, technologiczne i kreatywne – mówi Rafał Ciszewski, Wiceprezes Zarządu K2. – Żyjemy w czasach nieustającej zmiany znaczeń i pojęć mediowych. W czasach, w których zaciera się granica między medium, a kreacją. Internet jest już bardziej infrastrukturą niż medium. Google stał się częścią złożonego ekosystemu doświadczeń online, a Facebook to nie tylko platforma społecznościowa, lecz ważny element działań e-commerce. Te wszystkie zmiany wymagają bardziej nowoczesnego podejścia do rozwoju kompetencji i narzędzi agencyjnych. Dzięki podejmowanym działaniom chcemy stać się firmą pożądaną przez klientów, szanowaną za inteligencję, pasję i skuteczność – dodaje.
Agencja K2 Media to czterdziestopięcioosobowy zespół specjalistów, który aktualnie pracuje dla ponad 150 klientów Grupy K2, wśród których można wymienić: BZ WBK, Grupa Medicover, Hochland, LG, Nutricia, Orlen, Play, Provident, PZU, Sanofi Nepentes, Telepizza, Vistula Group.
Źródło: mat. pras.