Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Ruszyła V edycja konkursu Kampania Społeczna Roku

Jury, złożone z ekspertów związanych z branżą marketingu, nagrodzi najlepsze kampanie z 2012 roku w 7 kategoriach. Za pośrednictwem strony internetowej konkurs.kampaniespoleczne.pl, można rejestrować zgłoszenia do ogólnopolskiego konkursu.

logo do zmian.indd
Liczba kampanii społecznych rośnie z roku na rok. Rok 2012 przyniósł ponad 100 kampanii, których twórcy chcą zmieniać polską rzeczywistość społeczną za pomocą działań marketingowo-reklamowych. Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations, wybierają najlepsze kampanie w 7 kategoriach:

  • Kampanie organizacji pozarządowych
  • Kampanie instytucji publicznych
  • Kampanie lokalne
  • Kampanie o tematyce zdrowotnej
  • Kampanie firm i fundacji firm
  • Marketing Zaangażowany Społecznie (CRM)
  • Akcje zaangażowane społecznie

Dodatkowo Jury może przyznać dowolną ilość wyróżnień m. in. za:

  • Najlepsze działania PR
  • Najbardziej inspirującą kreację reklamową
  • Najbardziej nowatorskie i nietypowe działanie marketingowe.

W konkursie mogą brać udział organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy, agencje reklamowe i public relations oraz osoby prywatne, czyli wszyscy, którzy w 2012 roku zrealizowali kampanię społeczną. Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na zgłoszenia z kategorii Akcje zaangażowane społecznie.

Partnerem strategicznym konkursu jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA, natomiast patronat honorowy objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.

Warto śledzić dynamiczny rozwój kampanii i marketingu społecznego w Polsce, zmieniających się form i co raz większej odwagi przekazów.

– Kampanie społeczne zazwyczaj prezentują coraz wyższy poziom. Głównym celem konkursu jest ocena jakości przekazu pod względem warsztatowym. Jurorzy koncentrują się na kreacji i nowatorstwie podejścia do tematu, który kampania porusza. Nie chcemy, by zmagania konkursowe stały się próbą oceny tematyki, na którą zwracają uwagę jej twórcy – mówi przewodniczący Jury prezes Fundacji Komunikacji Społecznej Paweł Prochenko.

Termin zgłaszania kampanii do Konkursu upływa 28 lutego, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej gali rozdania nagród 25 kwietnia 2013. Po raz kolejny odbędzie się ona w TR Warszawa. Więcej szczegółów na temat konkursu można dowiedzieć się na stronie: www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.


Źródło: mat. pras.