Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Scholz & Friends odpowiada za kampanię dla Biznes.pl

Grupa Onet.pl rozpoczęła kampanię reklamową nowej usługi biznesowej – Biznes.pl. Przygotowanie kampanii wprowadzającej powierzono agencji Scholz & Friends Warszawa, która odpowiadała za opracowanie strategii komunikacji, kreację i realizację kampanii. Zdjęcia do kampanii były realizowane przez wielokrotnie nagradzanego fotografa Jasona Hindleya.


Komunikacja nowej usługi podkreśla to, że w odróżnieniu od konkurencyjnych marek Biznes.pl nie jest jedynie branżowym portalem biznesowym, lecz mobilną usługą oferującą m.in. spersonalizowane informacje i narzędzia biznesowe działające na wielu platformach. Reklamy zachęcają biznesmenów do pobrania mobilnej aplikacji Biznes.pl i korzystania z jej unikalnej funkcjonalności – spersonalizowanych alertów.

czytaj:   W poszukiwaniu Cyberdoskonałości

– Scholz & Friends miało za zadanie przygotować kampanię wyróżniającą się na tle innych reklam adresowanych do naszej, bardzo wymagającej grupy docelowej. Chcieliśmy podkreślić, że informacja biznesowa dzięki naszej usłudze dotrze do odbiorcy niezależnie od miejsca i sytuacji w której się znajduje – mówi Agata Kosmal, manager zarządzający działem marketingu i komunikacji w Onecie.

czytaj:   PGE dodaje sportowcom energii

Akcja reklamowa obejmie prasę (Auto Moto, Focus, CKM, Playboy, Men’s Health, Polityka, Auto Świat, Forbes, Murator, Newsweek), radio Chilli Zet, Radio ZET, RMF Classic), nośniki in-door (Clear Channel i Sodexo) oraz działania taktyczne w serwisach należących do Grupy Onet.pl.

W kampanii wykorzystywane są trzy 30-sekundowe spoty radiowe oraz trzy kreacje prasowe.

Za planowanie mediów odpowiadał Starcom a zakupu mediów dokonał samodzielnie dział marketingu i komunikacji Grupy Onet.