Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Social Media Day Poland po raz pierwszy w Łodzi

Dziesiąta edycja konferencji z cyklu „Social Media Day Poland” poświęcona zostanie budowaniu wizerunku miasta i regionu przez media społecznościowe. Najbliższe spotkanie, podczas którego głównym tematem dyskusji stanie się komunikacyjne otoczenie miast i samorządów, odbędzie się już 11 kwietnia 2013 na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego.

Konferencja Social Media Day 9 ad monkey

11 kwietnia 2013 w Auli Niebieskiej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego odbędzie się dziesiąta edycja konferencji z cyklu „Social Media Day Poland”. Łódzkie wydarzenie poświęcone będzie rewolucji w komunikacji na linii miasto/urząd – obywatel.

Dziś jesteśmy na początku tej drogi, miasta dość nieśmiało zakładają profile społecznościowe na Facebooku, uczą się dbać o wizerunek w sieci, kręcą filmy, angażują w proces komunikacji lokalnych opiniotwórców. To dopiero pierwszy krok, ponieważ komunikacja online, oprócz gigantycznego potencjału, niesie za sobą także wiele zagrożeń. Z jednej strony możemy bezpośrednio komunikować się z opinią publiczną, popularyzować ważne zagadnienia, z drugiej strony natomiast jednostka może w transparentny sposób wpływać na zmianę w mieście pozyskując poparcie opinii publicznej – mówi Szymon Sikorski, pomysłodawca „Social Media Day Poland”, Prezes Agencji Publicon.

Wśród prelegentów wydarzenia znajdą się m.in.: Marszałek Województwa Łódzkiego Witold Stępień, Borys Fromberg (twórca marki Poznań – Miasto Know-How), Ewa Salamon (Urząd Miejski Gdańsk), Piotr Stasiak (Newsweek.pl oraz Forbes.pl), Andrzej Garapich (PBI), Jan Zając (Sotrender), Mikołaj Winkiel (Brand24), Łukasz Wilczyński (Planet PR). „Social Media Day Poland” to cykl konferencji o social media i rewolucji komunikacyjnej, jaka się dzięki nim dokonała oraz polski akcent w światowych obchodach Dnia Mediów Społecznościowych. Do bezpłatnego wzięcia udziału w konferencji zaproszeni są zarówno studenci, jak i eksperci
branży, przedstawiciele miast i regionów oraz wszystkie osoby zainteresowane tematem rewolucji komunikacyjnej.

Program konferencji:
10:00 – 10:10 Oficjalne rozpoczęcie konferencji
10:10 – 10:35 Witold Stępień, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
10:35 – 11:00 Samorząd w czasach wikileaks i technologii mobilnych. Szymon Sikorski, Stowarzyszenie OpenGov.pl
11:00 – 11:25 Zarządzanie i tworzenie social media z punktu widzenia biura promocji. Borys Fromberg
11:25 – 11:50 Wiadomości lokalne w internecie – najchętniej poszukiwane informacje o regionie, zawartość i popularność serwisów informacyjnych. Andrzej Garapich, PBI
11:50 – 12:10 Przerwa
12:10 – 12:35 Dziennikarstwo obywatelskie i jego wpływ na politykę. Piotr Stasiak, Newsweek.pl oraz Forbes.pl
12:50 – 13:15 Skuteczne kampanie i mierzenie efektywności Facebooka. dr Jan Zając, Sotrender
13:15 – 13:40 Monitoring social media. Mikołaj Winkiel, Brand24
13:40 – 14:05 Gdańsk lubi blogerów. Blogerzy lubią Gdańsk. Ewa Salamon, Urząd Miejski Gdańsk
14:05 – 14:30 Questing – pomysł na wyróżnik destynacji Łukasz Wilczyński, Planet PR

Więcej informacji o konferencji znajduje się na oficjalnej stronie wydarzenia:
www.socialmediaday.pl i na fan page’u: facebook.com/smdaypoland