Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Konkurs Social Media SuperStar – czyli która kampania w social mediach zgarnie tytuł najlepszej?

1 lutego 2013 r., podczas konferencji Social Media Convent w Gdańsku, odbędzie się finał konkursu dla firm i agencji – Case Study Festival, w którym zostaną wyłonione najlepsze kampanie social media w 2012 r. Oprócz nagród ufundowanych przez Partnerów konferencji, zwycięzca otrzyma tytuł   Social Media SuperStar! Zgłoszenia przyjmowane są do 5 stycznia br., na stronie www.socialmediaconvent.pl.

Konkurs składa się z dwóch etapów. Pierwszy jest bezpłatny i polega na wypełnieniu formularza zgłoszeniowego ze strony www konferencji i wysłaniu na adres convent@feeltz.com do 5 stycznia br. Drugi etap będą stanowić prezentacje podczas konferencji, a o zwycięzcy zdecyduje obecne na wydarzeniu jury. O tym, które case studies zostaną przyjęte do drugiego etapu, organizator poinformuje do 10 stycznia 2013 r. Koszt udziału w Case Study Festival to 350 zł.

Jury składać się będzie z zaproszonych przez organizatora ekspertów, występujących podczas konferencji. Nagrodami w konkursie będą pakiety usług przygotowane przez Partnerów konferencji: Brand24, AdVice, SoTrender, Fanster, a także specjalny tytuł Social Media SuperStar.

Oprócz konkursu dla agencji, zaplanowano także rywalizację indywidualną, gdzie każdy uczestnik konferencji, będzie mógł walczyć o specjalny tytuł Social Media SuperStar. Zadanie konkursowe będzie polegało na rozwiązaniu testu wiedzy i umiejętności.

Wydarzenie odbędzie się w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. Jest to pierwsza edycja Social Media Convent, które planowane jest również na kolejne lata. Organizatorem jest agencja Feeltz Wydarzenie poprowadzi specjalista w dziedzinie przedsiębiorczości i komunikacji Lasse Chor z Danii.


Źródło: mat. pras.