w ,

Sony nagrodzone za kampanię informacyjną roku

FutureScapes — innowacyjna, prowadzona z wykorzystaniem wielu platform kampania Sony Europe — zdobyła nagrodę dla „Najlepszej kampanii informacyjnej roku” w konkursie BusinessGreen Awards 2012. FutureScapes uznano za najbardziej inspirującą i wciągającą kampanię roku.

sony nagrodzone za kampanię informacyjną roku 1

Celem zorganizowanej przez Sony Europe i Forum for the Future kampanii FutureScapes jest zachęcenie Europejczyków do wyobrażenia sobie, jak może wyglądać ich życie w 2025 roku, i do poszukiwań takich zastosowań technologii, które pomogą w tworzeniu lepszej, bardziej zrównoważonej przyszłości.

O zwycięstwie Sony w tych zaciętych zmaganiach zadecydował fakt, że poprzez media społecznościowe innowacyjna kampania FutureScapes dotarła do ponad 10 milionów osób i zachęciła tysiące do zastanowienia się nad zapewnieniem bardziej zrównoważonej przyszłości — mówi James Murray, redaktor BusinessGreen. — Jurorzy docenili globalny zasięg kampanii i wykorzystanie w niej wielu platform, jak również innowacyjny sposób angażowania odbiorców w tworzenie bardziej „zielonych” modeli działalności.

sony nagrodzone za kampanię informacyjną roku 2
źródło: sony.pl

Projekt FutureScapes miał w zamyśle posłużyć nie prognozowaniu przyszłości, lecz doskonaleniu się we wspólnym, otwartym wyobrażaniu sobie możliwości — mówi Esther Maughan McLachlan, dyrektor generalna do spraw zrównoważonego rozwoju Sony Europe. — Udział reprezentantów różnych dyscyplin, w tym artystów, przedstawicieli organizacji pozarządowych, specjalistów z działu badawczo-rozwojowego Sony czy vlogerów, zaowocował intensywną wymianą myśli, idei i opinii. W rezultacie postały cztery koncepcje technologiczne, których potencjał mamy nadzieję wykorzystać dzięki dalszej współpracy.

Skoncentrowanie się na człowieku i różnych stylach życia, a nie na danych naukowych i pojedynczych technologiach, pozwoliło w przyjemny, zachęcający do myślenia sposób wyjść poza „zielone getto”. Taka perspektywa ułatwia ponadto zwiększenie zaangażowania pracowników w sprawy zrównoważonego rozwoju, co w naszej ocenie ma pierwszorzędne znaczenie dla powodzenia projektu. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że efekty naszej kampanii zostały dostrzeżone i wyróżnione.

Konieczność stworzenia silniejszej więzi emocjonalnej z problematyką zrównoważonego rozwoju to również przekaz adresowany do innych podmiotów.

Projekt jest nadal w realizacji. Więcej informacji można znaleźć, wchodząc na @Better_Futures na Twitterze lub odwiedzając stronę www.sony.pl/futurescapes.

Źródło: presscentre.sony.eu

sony nagrodzone za kampanię informacyjną roku 5

Wykop.pl idealny do crowdsourcingu

sony nagrodzone za kampanię informacyjną roku 6

Fun.fakt.pl – nowy serwis od Axel Springer Polska