Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Spektakl teatralny online? A może koncert na Snapchacie? Czy instytucje kultury dbają o #hasztagi?

program afiliacyjny

Organizatorzy konferencji Social Media Day Poland: Inside Culture! zapraszają 3 grudnia na

kolejne spotkanie pasjonatów mediów społecznościowych. – Podczas 15. edycji wydarzenia

zagłębimy się w sferę kultury i sprawdzimy czy znajdziemy ją na portalach

społecznościowych. Poznamy trendy wydarzeń kulturalnych, porozmawiamy o digitalizacji

kultury, a także sprawdzimy jak muzea radzą sobie w dobie cyfryzacji mediów – zapowiada

Sylwia Wojtkowska, PR Manager w agencji Publicon PR, będącej pomysłodawcą

wydarzenia.

3 grudnia we wrocławskim Kinie Nowe Horyzonty uczestnicy po raz kolejny będą mieli szansę

wysłuchać prelekcji reprezentantów branży social media oraz spotkać przedstawicieli

najważniejszych instytucji kultury w Polsce. Wydarzenie zostanie podzielone na dwie części:

warsztatową oraz konferencyjną.

Warsztaty | PR kultury

Podczas szkolenia prowadzący udowodnią, że istnieje takie pojęcie jak “PR kultury” – zapoznają

z technikami kreowania wizerunku instytucji oraz wydarzeń kulturalnych, przekażą wiedzę

dotyczącą opracowania strategii PR i organizacji eventów. Przedstawią w jaki sposób można

przeprowadzić skuteczną promocję wydarzenia, placówki lub organizacji. Dla niewierzących

w potencjał social mediów pokażą, że Instagram może być idealnym narzędziem do promocji

muzeum, a dzięki aplikacji mobilnej Snapchat zwiększymy zainteresowanie młodych widzów.

Warsztaty dedykowane są dla pracowników instytucji kultury, kuratorów projektów, współtwórców

wydarzeń, artystów, aktywistów, promotorów oraz popularyzatorów kultury.

Konferencja | Inside Culture

Podczas otwartej konferencji będziemy mieli okazję poznać przedstawicieli z szeroko pojętej

branży kultury. Gośćmi wydarzenia będą: Ewelina Czechowicz (MOCAK), Van Anh Dam (Loesje

Poland), Jakub Górnicki (Crazy Copter), Tomasz Kudła (ESK Wrocław 2016), Alicja Wróblewska

(Krakowskie Biuro Festiwalowe), Artur Szklener (Narodowy Instytut Fryderyka Chopina), Łukasz

Jadaś (Instytut Monitorowania Mediów), Jan Kowalski i Miram Kołak (Narodowe Centrum Kultury),

Kamil Pawłowicz (Janmedia Interactive).

W trakcie spotkania zostaną poruszone tematy dotyczące nowoczesnych rozwiązań dla sektora

kultury. Prelegenci przedstawią najlepsze przykłady wykorzystania nowych technologii do promocji

sektora kultury i sztuki, a także pokażą w jaki sposób organizować eventy, aby zyskały one szeroki

buzz w mediach. Po części oficjalnej organizatorzy zapraszają na after party w Pubie Marynka.

Program konferencji Social Media Day Poland: Inside Culture!

3 grudnia, Kino Nowe Horyzonty

17:30 – Rejestracja gości

17:40 – Muzeum w świecie hyperconnected. Nowe technologie w komunikacji i wspieraniu

doświadczenia zwiedzających – Ewelina Czechowicz, MOCAK Muzeum Sztuki Współczesnej

w Krakowie

18:00 – Czy burczy Ci czasem w głowie? – Kreatywne pisanie z Loesje jako narzędzie dla

copywritingu, edukacji, kultury i zmiany społecznej – Van Anh Dam, Loesje Poland

18:20 – 27 mostów, 27 wydarzeń, 10 dronów – jedno miasto. Case study #mostyWRO – projektu

realizowanego w ramach Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 – Jakub Górnicki, Crazy

Copter oraz Tomasz Kudła, ESK Wrocław 2016

18:40 – Od obserwacji do akcji, czyli jak poprzez Social Media zaangażować odbiorców wydarzeń

kulturalnych, zarówno tych internetowo aktywnych, jak i tych wolących świat analogowy? –

Alicja Wróblewska, Krakowskie Biuro Festiwalowe

19:00 – O ważne treści w mediach! – Artur Szklener, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina

19:20 – Alternatywa to nowy mainstream. Lekcje digital marketingu od gwiazd indie rocka –

Łukasz Jadaś, Instytut Monitorowania Mediów

19:40 – Obecność Narodowego Centrum Kultury w mediach społecznościowych – Miriam Kołak,

Jan Kowalski, Narodowe Centrum Kultury

20:00 – Streaming – medium przyszłości – Kamil Pawłowicz, Janmedia Interactive

20:20 – Zakończenie konferencji

21:00 – After party, Pub Marynka Piwo i Aperitivo

Na Social Media Day Poland: Inside Culture! obejmuje wcześniejsza rejestracja na stronie

www.socialmediaday.pl. Wstęp na część konferencyjną jest bezpłatny. Organizatorem spotkania

jest agencja Publicon oraz ESK Wrocław 2016.

Szczegóły wydarzenia są dostępne na stronie konferencji oraz na Facebooku

www.facebook.com/smdaypoland. Oficjalny hasztag wydarzenia: #smday, #smday2015.