Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Starcom wygrywa przetarg na obsługę serwisu Ceneo.pl 

Starcom rozpoczyna współpracę z Ceneo.pl – jednym z największych serwisów e-commerce w Polsce. Agencja w ramach podpisanej umowy zrealizuje dla Ceneo.pl zadania w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów.

Starcom po wygranym przetargu zajmie się planowaniem i zakupem kampanii multiscreen (telewizja i online) na potrzeby działań reklamowych serwisu Ceneo.pl. Do zamkniętego przetargu organizowanego przez serwis, oprócz zwycięskiej agencji zaproszone zostały jeszcze dwa domy mediowe: Havas Media i Wavemaker. Ten ostatni zajmował się ubiegłoroczną obsługą mediową serwisu Ceneo.pl.

czytaj:   H2O Creative przejmuje strategiczną obsługę marki Fresco

Wartość oraz czas obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione. Pierwsze kampanie we współpracy ze Starcomem rozpoczną się już jesienią. Ceneo.pl, to drugi co do wielkości w Polsce serwis z branży e-commerce i jednocześnie najpopularniejsza porównywarka internetowa. Serwis dostarcza swoim użytkownikom narzędzia, które umożliwiają łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów oraz korzystnych ofert – zarówno pod względem ceny, szybkości dostawy, kosztów przesyłki oraz bezpieczeństwa transakcji.

czytaj:   Prowadzisz sklep internetowy? Sprawdź, czy reklama AdWords jest dla Ciebie

O AGENCJI STARCOM:

Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia blisko 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2016. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Aflofarm Farmacja Polska, L’Oreal Polska&Baltics, Totalizator Sportowy, Maspex Wadowice, Allegro.pl, Samsung, Eurobank, ZT Kruszwica, Grupa TVN, Santander Bank.

czytaj:   Newspoint wśród 50 najlepszych start-upów w Europie!

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *