w ,

Stoch i Trynkiewicz – nazwiska minionego tygodnia

Stoch i trynkiewicz - nazwiska minionego tygodnia
źródło: wikipedia/CC/Łukasz Pieczyrak

Wyniki najnowszej analizy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w dobitny sposób pokazują kontrast, jaki w ubiegłym tygodniu wystąpił na czołówkach dzienników ogólnopolskich. Złoty medal olimpijski i sprawa wyjścia na wolność pedofila-mordercy zdominowały przekaz medialny.

Warto podkreślić, że badanie dotyczyło wystąpień na pierwszych stronach, a nie liczby publikacji. Analitycy wzięli pod uwagę jedynki z wyselekcjonowanych dzienników* o zasięgu ogólnopolskim, a więc najbardziej poczytnych tytułów w naszym kraju. Zarówno nazwisko Mariusza Trynkiewicza, jak i Kamila Stocha w tygodniu od 10 do 16 lutego pojawiło się tam 35-krotnie. Obaj o włos wyprzedzili Justynę Kowalczyk (34 wystąpienia), która w czwartek także zdobyła złoto w biegu narciarskim na 10 km.

Pierwsza trójka zdecydowanie przyćmiła pozostałych – w tym głównie polityków. Musieli się oni w minionym tygodniu zadowolić dalszymi stronami gazet. Dziesięciokrotnie na czołówkę przebił się Kaczyński. Za nim znaleźli się odwołana ze stanowiska prezesa UOKiK Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel (9) i Sławomir Nowak (9), przeciwko któremu wniesiono akt oskarżenia.

Nazwiska minionego tygodnia

Analiza dotyczy tygodnia od 10 do 16 lutego 2014.

„Na jedynkach” to chmura najczęściej występujących na pierwszych stronach dzienników ogólnopolskich nazwisk. Treść chmury odzwierciedla najważniejsze tematy, jakie przetoczyły się przez polskie media w danym tygodniu.

W chmurze wzięto pod uwagę treści ze wszystkich wydań danego tygodnia z pierwszych stron „Dziennika Gazety Prawnej”, „Faktu”, „Gazety Polskiej Codziennie”, „Gazety Wyborczej”, „Metra”, „Naszego Dziennika”, „Polski the Times”, „Rzeczpospolitej” i „Super Expressu”.

źródło: mat. pras.

Startuje pierwsza kampania telewizyjna comperia. Pl

Startuje pierwsza kampania telewizyjna Comperia.pl

Havas wprowadza w polsce personal branding

Havas wprowadza w Polsce personal branding