Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Studenci spotkali się z elitą polskiej branży interaktywnej

Jungle Web 2013 już za nami! 21 i 22 marca giganci nowych technologii spotkali się w Łodzi, by wziąć udział w drugiej edycji ogólnopolskiej konferencji organizowanej przez studentów Uniwersytetu Łódzkiego. Jungle Web to jedyne wydarzenie, które w tak wszechstronny sposób pokazuje siłę narzędzi marketingu internetowego. Czas na podsumowanie tego wyjątkowego spotkania.

Łódź Jungle Web 2013

Już po raz drugi młodzi pasjonaci marketingu internetowego ze Studenckiego Koła Naukowego MarkeTEAM przekonali do swojej inicjatywy najpopularniejszych przedstawicieli polskiego internetu. Zaproszeni goście reprezentowali największe firmy branży interaktywnej, m.in.: Microsoft, Google, IAB Polska, Nk.pl, DDB, Havas Worldwide Digital, Brand24, K2, SARE, LMS Invest, Listonic, Sotrender, Bluerank, Digital One i ATOM Media Interaktywne.

Bartłomiej Kurzyk admonkeyPrzez te dwa dni można było spotkać się z najlepszymi światowymi praktykami w dziedzinie marketingu internetowego. Takiej wiedzy nie da się zdobyć z żadnej książki, bo biznes ten zmienia się każdego dnia.

dr Bartłomiej Kurzyk, pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia Uniwersytetu Łódzkiego, opiekun SKN MarkeTEAM.

 

W trakcie tegorocznego spotkania odbyło się 21 prelekcji oraz 12 warsztatów tematycznych prowadzonych przez ekspertów branży. Chęć udziału w drugiej edycji konferencji Łódź Jungle Web zgłosiło ponad 500 osób z całej Polski, a oficjalną stronę wydarzenia odwiedziło blisko 22 tysiące użytkowników. To ponad dwukrotny wzrost zainteresowania w porównaniu z ubiegłym rokiem. Do następnej edycji Łódź Jungle Web pozostało 357 dni!

Internetowi giganci o Jungle Web 2013

Paweł Kastory admonkey W internecie są miliony miejsc, w których możemy spotkać konsumenta. Jest to z jednej strony zagrożenie, ale z drugiej – gigantyczna szansa. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się z tej szansy skorzystać. Paweł Kastory, DDB

 

Mariusz Gąsiewski admonkeyLubię wspierać studentów w takich przedsięwzięciach. Szerzenie wiedzy było zawsze mi bliską ideą. Możliwość łączenia środowiska studenckiego z biznesowym oraz pokazywanie możliwości marketingu internetowego studentom zwiększa ich świadomość i konkurencyjność na rynku pracyMariusz Gąsiewski, Google Polska

Szymon Szymański admonkeyTego typu przedsięwzięcia są bardzo potrzebne. Należy dzielić się swoją wiedzą i zarażać nią innych. Skierowanie przekazu do grupy młodych ludzi, którzy patrzą na swoją przyszłość przez pryzmat nowych mediów jest strzałem w dziesiątkę i mam nadzieję, że pozwoli im to na bardziej szczegółowe zaplanowanie najbliższych lat swojej kariery. Im większa ilość osób będzie w stanie odpowiednio odnaleźć się w nowych mediach, tym większy potencjał widzę w przyszłości tej branży. Myślę, że dużą rolę odegra tutaj “luźny” klimat konferencji. Pozwala to na zmniejszenie dystansu między prelegentami a uczestnikami. Szymon Szymański, Havas Worldwide Digital

Paweł Kolenda admonkeyBrałem udział również w poprzedniej edycji konferencji i bardzo mi się podobało. Dobra atmosfera, super prelegenci, koncentracja. Ujęcie internetu jako dżungli jest ciekawe. Cieszy fakt przybliżania i oswajania tego ekosystemu wśród młodych. Paweł Kolenda, IAB Polska

 

Jak to wyglądało?

Jungle Web 2013 admonkey

Jungle Web 2013 admonkey

Jungle Web 2013 admonkey

Jungle Web 2013 admonkey

Jungle Web 2013 admonkey

Jungle Web 2013 admonkey

Fotoreportaż z konferencji można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia www.jungleweb.pl oraz na fanpage’u www.facebook.com/LodzJungleWeb