Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Tak było na Mobile Trends Conference

program afiliacyjny

W dniach 21 i 22 lutego w Krakowie odbyła się druga edycja Mobile Trends Conference. Jest to największe w Polsce wydarzenie skupiające branże mobile. Zostały wygłoszone aż 22 prelekcje poruszające najnowsze zagadnienia ze sfery mobilnego internetu i kwestie nowych form marketingu. Imprezie towarzyszyło rozdanie prestiżowych nagród Mobile Trends Awards dla najlepszych na rynku twórców aplikacji i innych rozwiązań mobilnych w roku 2012.

Mobile_trend_conference

Druga edycja Mobile Trends Conference, w odróżnieniu do ubiegłorocznej, trwała dwa dni. Pierwszego dnia prelekcje skupiały się na biznesowych oraz marketingowych aspektach wykorzystania mobile. Drugi dzień przeznaczony był dla deweloperów aplikacji i stron mobilnych. W konferencji wzięło udział łącznie 550 osób z całej Polski, a także zza granicy.

Konferencja 1 admonkey

Pierwszego dnia emocje wzbudziły prelekcje Piotra Koniecznego (niebezpiecznik.pl), który opowiedział o bezpieczeństwie aplikacji mobilnych, Moniki Mikowskiej (jestem.mobi), która przedstawiła 7 wyzwań dla branży na rok 2013 oraz Mariusza Gąsiewskiego (Google), który zaprezentował jak należy analizować efektywność działań w obrębie mobile. Nie zabrakło również zagranicznych gości – między innymi Guy Hollender, który omówił zalety platformy TROPHiT,będącej ogromnym sukcesem w Izraelu.

konferencja Mobile Trends admonkey

Drugi dzień poświęcony był technicznym aspektom tworzenia stron i aplikacji mobilnych. Najwyższe oceny uczestników zyskały prelekcje Krzysztofa Ściry (Szybciej niż natywnie? – wydajność (nie tylko) Phonegapa) oraz dwóch zagranicznych prelegentów. Marko Dugonjić z Chorwacji opowiadał o Responsive Web Typography, natomiast John Percival przedstawił potencjał reklamy Mobile Rich Media.

Konferencja 2 admonkey

Złotym sponsorem konferencji była firma SAP. Jej przedstawiciele wygłosili prelekcje, które również wzbudziły uznanie wśród uczestników. W gronie sponsorów znalazły się również takie firmy jak Microsoft, Smart AdServer, Softhis, Tyntec, Helion, Nomtek, iMad oraz Upriser. Patronat merytoryczny nad konferencją objął IAB Polska.

Konferencja 3 admonkey

Po pierwszym dniu konferencji odbyła się uroczysta Gala rozdania nagród Mobile Trends Awards. W 16 kategoriach zostały wręczone statuetki dla najlepszych firm wybranych przez kapitułę konkursową. Wśród laureatów znalazły się między innymi Raiffeisen Polbank, Unilever Polska, Listonic, TVN, moBILET czy Red Bull.

– Branża mobilna bardzo szybko się rozwija. W kategorii “Aplikacja mobilna – edukacja” zwyciężył Kapitan Dyzio zrealizowany na zlecenie Ministerstwa Środowiska. Cieszy nas to, że nie tylko firmy zaczynają już dostrzegać potencjał, jaki tkwi w mobile – mówi Robert Rachwał, pomysłodawca oraz
główny organizator wydarzenia.

Kapitan Dyzio admonkey

Niezwykły głos i wdzięk gwiazdy wieczoru, Klaudii Gawor zachwycił ponad 250 osób, które uczestniczyły w uroczystości rozdania nagród. Po gali odbyła się impreza networkingowa. Była to doskonała okazja do biznesowych rozmów i nawiązania nowych kontaktów.

Organizatorem wydarzenia jest firma ClickMaster Polska.