Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Technologie lubią eventy – Marketing Progress we Wrocławiu

Systemy reagujące na ruch, dotyk, mobile marketing, inżynieria eventowa, wideo w sieci – to tylko niektóre z tematów, jakie usłyszymy podczas konferencji Marketing Progress: skuteczny event management. Od 14 do 15 listopada będzie można poznać w Kinie Nowe Horyzonty tajniki skutecznych projektów marketingowych powiązanymi z ambientami, koncertami, czy konferencjami.

– Do udziału w konferencji adresowanej do specjalistów marketingu, public relations i zarządzania zasobami ludzkimi zaprosiliśmy ekspertów z różnorodnych dziedzin – wyjaśnia Piotr Grzebień, Event Marketing Director w Mind Progress Group, która organizuje konferencję. – Z jednej strony mają pomóc naszym gościom w poznaniu skutecznych narzędzi przydatnych przy realizacji projektów eventowych, z drugiej zainspirować do działania poprzez pokazanie unikatowych case studies.

Pierwszy dzień konferencji Marketing Progress skuteczny event management to spotkanie z różnorodnymi „narzędziami”, które pomagają organizatorom eventów. Tomasz Kudła i Bartłomiej Idzikowski (studiumprzypadku.com) będą mówić o współpracy z blogerami, przedstawiciel Brand24 o event monitoringu social media, Radosław Paklikowski (AppsWith.Us) o wykorzystaniu rozwiązań mobilnych, zaś Zbigniew Wantuła (Aduma S.A.) będzie opowiadać o eventowych rozwiązaniach interaktywnych. – Wideo on-line to stale rosnący kanał komunikacji, bardzo istotny także w przypadku eventów – wyjaśnia Piotr Radziemski, prelegent Marketing Progress ze studia filmowego Ikona. – Dziś nie wystarczy już przygotować zapowiedź czy relację z koncertu czy konferencji. Produkcja musi nie tylko angażować, przyciągać do oglądania, ale również być odpowiednio promowana za pomocą odpowiednich społecznościowych serwisów wideo. Badania pokazują, że jedne z najbardziej efektywnych postów publikowanych na kanałach social media zawierają właśnie video.

Tomasz Kudła i Bartłomiej Idzikowski (studiumprzypadku.com)

Maciej Cłapiński, Prezes Zarządu TRIAS EE, podczas Marketing Progress będzie opowiadać o tym, jak podczas eventu wyświecić swój sukces: – Wbrew pozorom dobranie odpowiednich rozwiązań z zakresu inżynierii eventowej to jeden fundamentów m.in. skutecznego koncertu czy dużego wydarzenia plenerowego. Wielu organizatorów przedsięwzięć już na pierwszym etapie briefowania zapomina o wielu istotnych aspektach związanych z wykorzystaniem rozwiązań audiowizualnych. Bezpieczeństwo, harmonogram prac montażowych i zapewnienie odpowiednich warunków pracy techników to jedne z kluczowych czynników, jakie mają wpływ na prawidłowe i profesjonalne przygotowanie eventu. Jednocześnie są to elementy, o których często zapominają organizatorzy. Wykład wprowadzający wygłosi strateg Maciej Tesławski, który będzie mówić o miejscu eventów w komunikacji strategicznej. Podczas pierwszego dnia wystąpi także Krzysztof Maj, który zdradzi nieco szczegółów na temat planów związanych z projektem Europejska Stolica Kultury. W trakcie konferencji zostaną zaprezentowane wyniki badania na temat rynku event marketingowego przeprowadzone przez Mind Progress Group i IPC Instytut Badawczy.

Maciej Cłapiński, Prezes Zarządu TRIAS EE

Drugi dzień konferencji to dzień inspiracji, który zainaugurują Agnieszka Sołtysiak i Maciej Ledzion (Endorfina Events), którzy opowiedzą o korzyściach dla biznesu płynących z inwestowania w event marketing. Tego dnia w Kinie Nowe Horyzonty zaprezentuje się także Piotr Metz. Dyrektor Programowy Orange Warsaw Festival będzie opowiadać m.in. o współpracy z gwiazdami światowego formatu. Z kolei muzyk i konferansjer Piotr Skiba zdradzi tajniki happeningu jako skutecznego narzędzia promocji. W gronie ekspertów Marketing Progress znajdzie się także Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play, który podczas wizyty we Wrocławiu opowie o współpracy tej marki z Przystankiem Woodstock.

Krzysztof Skiba

Szczegółowy program, wykaz ekspertów i informacje o konferencji, organizowanej przy współpracy Hotelu Event Zdrój i Endorfina Events, dostępne są na stronie www.marketingprogress.pl.

źródło: mat. pras.

czytaj:   WEBINAR: Budowanie bazy danych 27.&28.04