Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Think Kong i ZFPR uczą mierzyć efekty z działań w social media

Agencja Think Kong i Związek Firm Public Relations zapraszają na otwarte szkolenie poświęcone efektywnym sposobom mierzenia działań w mediach społecznościowych, które odbędzie się 28 marca o godzinie 10:00 w warszawskim Centrum Inspiracje.

ZFPR TK admonkey

„Jak mierzyć skuteczność działań w social media?” jest pierwszym z cyklu szkoleń przygotowanych przez ZFPR wspólnie z gronem ekspertów, specjalizujących się w różnych aspektach komunikacji związanych z public relations. Autorem programu, a także prowadzącym szkolenie jest Norbert Kilen z agencji Think Kong. W trakcie spotkania zostaną zaprezentowane zarówno aspekty teoretyczne, jak i najciekawsze case studies z obszaru mediów społecznościowych. W planie przewidziano również miejsce na część warsztatową, pozwalającą uczestnikom na zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce. Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Więcej szczegółowych informacji na temat szkolenia na http://www.zfpr.pl/szkolenia-zfpr/

Źródło: mat. pras.