Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Tic Tac na Pinterest.com z Carat Polska i Hypermedia Isobar

Tic Tac, marka z portfolio Ferrero Polska, uruchomiła profil w serwisie Pinterest.com. Za przygotowanie strategii komunikacji, projekt, wykonanie i moderację profilu odpowiadają dom mediowy Carat i agencja interaktywna Hypermedia Isobar.

Profil na Pintereście jest zintegrowany z pozostałymi kanałami marki w mediach społecznościowych, zarówno za pomocą standardowych odnośników, jak i treści komunikacji w poszczególnych kanałach. Jest to miejsce, w którym Tic Tac zaproponuje swoim miłośnikom zupełnie nowe aktywności, wykorzystujące funkcjonalności charakterystyczne dla portalu Pinterest, a niespotykane na innych serwisach społecznościowych.

czytaj:   On Board PR Ecco Network na międzynarodowej konferencji dot. komunikacji kryzysowej w social mediach

Pinterest jest naturalnym przedłużeniem dotychczasowej komunikacji z fanami marki Tic Tac na Facebooku i Youtube, która miała w dużej mierze charakter obrazkowy. Dzięki obecności na portalu Pinterest, zyska ona nowy wymiar, będzie bardziej atrakcyjna dla grupy wiekowej i dopasowana do jej współczesnego stylu życia
i zainteresowań.

Tic Tac ma już stronę na Facebooku i ponad 200 000 fanów, a także kanał na Youtube, na którym do tej pory wygenerowano już ponad 2 200 000 wyświetleń filmów.

czytaj:   Projekt „Uśmiechnięte pomniki” zdobył srebro w konkursie EPICA

Pinterestowy profil Tic Tac jest dostępny tutaj.

źródło: Kolko Communications