Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Tiger przemówił głosem młodego pokolenia

W poniedziałek 8 kwietnia ruszyła kampania wizerunkowa marki Tiger.

tiger

Pierwszy raz w historii marki, a być może także całej polskiej reklamy, produkt przemówił autentycznym głosem młodego pokolenia. Dosłownie. I to tak dosadnym. W kampanii wymyślonej i zrealizowanej przez DDB Warszawa spotkały się dwa najważniejsze w swoich kategoriach brandy – wspomniany energetyk (ilościowy lider sprzedaży, AC Nielsen, styczeń-luty 2013) i Prosto (największa polska wytwórnia muzyczna specjalizująca się w muzyce miejskiej, a zwłaszcza w hip-hopie).

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=2ns9LRtbROI’]

Brand hero kampanii Tiger w 2013 roku mówi głosem założyciela wytwórni i jednego z największych autorytetów polskiego środowiska hip-hopowego, rapera Sokoła (ZIP Skład, WWO, Sokół i Pono, Sokół i Marysia Starosta). Samym bohaterem kampanii jest miniaturowy tygrys, surogat produktu – puszki energetyka Tiger, który dając energetyczne orzeźwienie, pozwala młodym ludziom być w 100% sobą. Kampanię ATL (dwa spoty: 15’’ i 45’’) poprzedził viral – teledysk muzyczny do premierowego utworu „Otwórz oczy” zespołu Hi-Fi Banda z wytwórni Prosto. Zrealizowano go w unikalnej lokalizacji – zatoce opuszczonych hoteli w Kupari w Chorwacji. I to właśnie w teledysku, który miał premierę kilka dni przed startem kampanii w telewizji, Tygrys pojawił się po raz pierwszy, dodając weny raperom.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=eJFSIcre1dY’]

Zaawansowany rendering, odwzorowanie ruchów i zachowań oraz unikalny w skali Europy realizm futra zwierzęcia jest dziełem studia Platige Image. Produkcją kampanii telewizyjnej zajął się dom producyjny Cut Cut Production, a za koncept i nadzór nad realizacją kampanii w całości odpowiada agencja DDB Warszawa.



źródło: mat. pras.