Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Trwają zapisy do V edycji Social Media Convent!

Dwa dni wartościowych prelekcji, spotkań z najlepszymi ekspertami z branży social media z Polski i zagranicy, warsztaty, strefa wystawiennicza, konkurs na najlepszą kampanię 2016 roku oraz legendarne afterpaty – to tylko niektóre z atrakcji, które czekają uczestników 5. edycji Social Media Convent w dniach 27-28 kwietnia 2017. Na stronie www.socialmediaconvent.pl trwa właśnie sprzedaż biletów na konferencję oraz warsztaty, rejestracja zgłoszeń do Social Media Expo oraz do konkursu Case Study Festival.

27-28 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku, już po raz kolejny, spotkają się najlepsi eksperci z branży social media z Polski i zagranicy. W latach ubiegłych, na scenie konferencji gościli już m.in.: Prezydent Lech Wałęsa, Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce Stephen D. Mull; Philippe Gonzalez z Instagramers.com; Fergus O’Hare z Facebooka; Jarosław Kuźniar czy Michał Sadowski z Brand24. Jak zapewniają organizatorzy – tegoroczna edycja będzie jeszcze bardziej wyjątkowa, bowiem Social Media Convent obchodzi w tym roku swoje 5. urodziny.

czytaj:   Allegro ma milion fanów na Facebooku

Przewidzieliśmy mnóstwo atrakcji i spodziewamy się wyjątkowych gości. W tym roku na scenie #SMConvent zobaczymy między innymi: Prezydenta Słupska – Roberta Biedronia, Iana Andersona Graya z Seriously Social, Hermione Way z Tindera, Dani Beck z BuzzFeed oraz wiele innych osób odpowiadających za komunikację w SM największych polskich marek – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR, organizator przedsięwzięcia. – Tegoroczną edycję wyróżni tematyczny podział wystąpień. W bloku GET INSPIRED znajdą się prelekcje dotyczące ciekawej komunikacji w sferze mediów społecznościowych, przedstawione zostaną badania dotyczące odbiorców, będziemy rozmawiać o trendach i prognozach dla branży. W bloku GET PREPARED znajdą się wykłady dotyczące wykorzystania narzędzi oraz dobrych praktyk wspierających, organizujących, systematyzujących działania w mediach społecznościowych, jak również bezpośrednio kanałów social media oraz budowania strategii skutecznej komunikacji.

W tym roku, po raz drugi, wystąpieniom prelegentów będzie towarzyszyć scena przeznaczona dla projektów, które chciałyby zainteresować swoimi rozwiązaniami ekspertów i osoby odpowiedzialne w firmach za strategie i budżety dedykowane mediom społecznościowym. W specjalnie wydzielonej strefie Expo, podczas drugiego dnia konferencji, pojawią się twórcy aplikacji mobilnych, rozwiązań internetowych oraz narzędzi reklamowych, którym organizator zapewni stoiska wystawiennicze.

czytaj:   Ilona Felicjańska twarzą kampanii Etre Belle

Case Study Festival stał się obowiązkowym elementem każdej edycji Social Media Convent. Podczas konkursu wyłaniającego najlepsze kampanie, agencje rywalizują o tytuł Social Media SuperStar, prezentując innowacyjne rozwiązania, w pełni wykorzystujące potencjał mediów społecznościowych. Prezentacje oceniane są przez starannie dobrane jury oraz publiczność. Piękne statuetki dla zwycięzców ufunduje Miasto Gdańsk, partner konferencji. – dodaje Karolina Szafarz, Social Media Manager w Personal PR, koordynatorka tegorocznej edycji konferencji

czytaj:   NaviExpert może przedłużać klientom do woli

Rejestracja do Case Study Festival oraz Social Media Expo odbywa się poprzez formularze dostępne na stronie www.socialmediaconvent.pl