Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Turbodymoman rzucił wyzwanie na Wykopie

Dobiegła końca kampania Polkomtel S.A. „ Zagraj z Turbodymomanem” przeprowadzona na serwisie Wykop.pl. Akcja trwała przez półtora miesiąca od 14 stycznia 2011 roku. Oferta sieci 36i6, jak i promocyjna kampania była skierowana głównie do młodych ludzi – uczniów i studentów. Dlatego nikogo nie powinien zdziwić fakt, że do celów promocyjnych wybrano właśnie Wykop.pl. Jest to serwis cieszący się dużą popularnością, którego użytkownicy słyną z wyszukiwania najlepszych treści, które często są inspiracją dla większych witryn.

czytaj:   Codemedia planuje w 2014 roku ekspansję na rynki zagraniczne

Kampania przybrała postać gry internetowej, w której wykorzystano przewodnie motywy ze strony głównej Wykopu, jak i elementy charakterystyczne dla reklam 36i6, w tym kultowy Turbodymoman. Gra polegała na jak najszybszym wpisaniu tytułu znaleziska ze strony głównej do planszy gry. Na końcu gry wszystkie zdobyte punkty były mnożone razy 2, zgodnie z hasłem „Turbodymoman daje 2 x więcej”.

czytaj:   Polska agencja dla Obamy? Dlaczego nie?

Można powiedzieć, że akcja zakończyła się sukcesem. W grę zagrano ponad 72 tysiące razy, a liczba graczy sięgnęła prawie 15 tysięcy. Przeciętnie jeden gracz wykonał 5 podejść, jedno podejście trwało średnio 429 sekund. Cała kampania była chętnie komentowana na Wykopie. 19 Najszybszych i najbardziej aktywnych graczy wyróżniono nagrodami.

Społeczność Wykopu chętnie wzięła udział w akcji Polkomtelu. Połączenie gry z motywami z reklam 36i6 były strzałem w dziesiątkę. Plansza do gry miała formę startera, oczywiście w charakterystycznych dla tej sieci kolorach, a do wzięcia udziału w zabawie zachęcał uwielbiany przez młodzież Turbodymoman.

czytaj:   AMA Lecha Wałęsy na Wykop.pl

(źródło: Wykop.pl)