Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Pierwszy raport na temat popularności Twittera w Polsce

Na stronie flockbeat.com Rafał Janik i Arek Pietrzyk udostępnili stworzony przez siebie raport na temat popularności Twittera w Polsce.

Do tej pory takich takie badania nie były przeprowadzane, a ostatnio pojawia się na temat tego serwisu bardzo dużo informacji. Często w mediach (zwłaszcza tvn) możemy usłyszeć cytaty z Twittera.  Mimo tego Twitter nie jest traktowany przez marketerów jako medium atrakcyjne reklamowo.

czytaj:   Szczecin Aloud – blogowy Szczecin

raport twitter

“Do największego wzrostu zainteresowania tym serwisem społecznościowym przyczyniła się silna aktywność telewizji TVN24, która umiejętnie wykorzystuje to narzędzie jako backchannel w swoich  programach. Za tematami generowanymi w TVN24,  podąża wielu użytkowników Twittera. Jest to bardzo  dobry przykład pokazujący, jak silnym narzędziem  secondscreen jest Twitter. Jego trendy doskonale  wykorzystuje również MTV, której grupa docelowa  jest wyjątkowo aktywna w tym serwisie. Dyskusje pomiędzy politykami, dziennikarzami,  a także możliwość zadania bezpośrednich pytań  politykom mobilizują użytkowników do rejestracji. Jest to narzędzie pozwalające na aktywniejsze  uczestnictwo w dyskusji, z której następnie korzystają media.”

czytaj:   Rekordowe wydatki handlu na reklamę, Lidl na prowadzeniu [ Analiza Codemedia]

raport twitter polska

 

Okazuje się, że mimo niewielkiego zasięgu jest to medium, które warto mieć na uwadze planując kampanie reklamowe.

Raport w całości dostępny jest tutaj: flockbeat.com