Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Twoja firma w Social Media – nowy poradnik dla MSP Marcina Żukowskiego

Od 5 lutego w sprzedaży dostępna jest książka Twoja firma w Social Media, czyli podręcznik

marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jej autorem jest Marcin Żukowski

– ekspert mediów społecznościowych, wykładowca oraz team leader agencji interaktywnej Mint

Media. Na 192 stronach wyjaśnia on zasady skutecznej komunikacji, bazując na doświadczeniu firm z

Polski i zagranicy.

Twój czas – nie pieniądze

Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie

pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie.

Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę

działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko… skoro to takie

fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta?

Efektywnie w Social Media

„Twoja Firma w Social Media” to zbiór praktycznych porad na temat tego, jak korzystać z narzędzi

mediów społecznościowych, aby prowadzić efektywne, a nie tylko efektowne działania w sieci. Całość

poparta przykładami z polskiego, jak i zagranicznych rynków, co czynnik książkę doskonałym

przewodnikiem dla marketingowców, specjalistów public relations oraz właścicieli małych i średnich

firm.

Dlaczego książka?

Wiele razy słyszeliśmy już o śmierci papieru. Te pogłoski są jednak zdecydowanie przesadzone. Książki

mają przyszłość – pisze się je nawet o social media, które ten koniec miały na nie sprowadzić – mówi

autor Marcin Żukowski. Ta forma daje nam możliwość zebrania w jednym miejscu sporej dawki

wiedzy, którą potem można wykorzystać we własnych działaniach marketingowych. Moim celem, było

zaangażowanie czytelnika, pokazanie mu palety możliwości, aby mógł wybrać coś dla siebie

i sprawdzić, czy w jego biznesie społeczności okażą się pomocne – dodaje.

Jesteśmy dumni, że spod pióra Marcina wyszła tak ciekawa pozycja. Cieszymy się, że członkowie

naszego zespołu są specjalistami potrafiącymi poszerzać wiedzę klientów i edukować rynek. „Twoja

Firma w Social Media” to dowód na to, że dbamy, aby klienci dobrze rozumieli media społecznościowe

i potrafili się w nich odnaleźć – mówi Aleksandra Matula, Client Service Director Mint Media.

Książka jest do nabycia na stronie wydawnictwa Helion, w księgarni internetowej Onepress oraz

w innych, zarówno w wersji elektronicznej jak i papierowej.