Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Tymbark wybrał agencję Bardzo

program afiliacyjny

Niezależna agencja reklamowa Bardzo wygrała przetarg na obsługę dwóch linii produktowych marki Tymbark w zakresie >ATL z rozwinięciem na digital zasięgowy.

Warszawska agencja będzie obsługiwać Tymbark w zakresie kreacji ATL-owej oraz digitalu zasięgowego.

– Przetarg miał niezwykle dynamiczny finisz. Dzięki wypracowanym wewnętrznie procedurom umożliwiającym szybką reakcję na potrzeby i pytania klienta, wygraliśmy – mówi Bartłomiej Nowak, dyrektor zarządzający Bardzo.

W przetargu startowało 5 agencji.

Agencja Bardzo, której założycielem, właścicielem i dyrektorem kreatywnym jest Hubert Stadnicki istnieje od 2006 roku (do 2010 pod nazwą JiS Advertising). Zajmuje się stałą obsługą marek Allegro, Tyskie i Gazeta Wyborcza. W swoim portfolio ma także marki bankowe i ubezpieczeniowe, jak Getin Bank, Noble Bank, Expander, czy Aviva. Zespół Bardzo liczy obecnie 18 osób z dużym doświadczeniem reklamowym, którym zależy na tworzeniu i egzekwowaniu dobrej kreacji.

W tym roku Bardzo zdobyła srebrną nagrodę na międzynarodowym konkursie Epica Awards 2016 za spot „Gitara” zrealizowany w ramach stworzonej przez nią dla Allegro kampanii „Czego szukasz”. Było to jedyne w tym konkursie wyróżnienie dla polskiej kreacji.

Zobacz również: Agencja Bardzo ze świątecznym spotem Allegro