Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Universal McCann restrukturyzuje zespół Digital

Dom mediowy Universal McCann w odpowiedzi na potrzeby klientów restrukturyzuje swój dział Digital, skupiając kompetencje programmatic buying, social, display oraz content marketing w jednym miejscu. Osobą odpowiedzialną za prowadzenie nowego zespołu Digital będzie Iwona Suwińska, która awansuje na stanowisko Digital Operations Manager. Raportować będzie do Anny Gruszki, Chief Digital Officera. Z agencją rozstaje się Jarosław Pająk. Nieznane są jego dalsze plany zawodowe.

Universal McCann stawia na silny oraz różnorodny zespół. Jego szeroki zakres kompetencji ma skutecznie przyczynić się do dynamicznego rozwoju portofolio usług dla klientów zainteresowanych różnorodnymi aspektami komunikacji digitalowej. Restrukturyzacja zespołu warunkowana jest przede wszystkim potrzebami klientów, którzy liczą na kreatywne oraz profesjonalne wykorzystanie najpopularniejszych narzędzi marketingowych w polskim internecie.

– Dywersyfikacja kompetencji oraz umiejętne nimi zarządzanie jest odpowiedzią naszego zespołu na nieustannie zmieniające się potrzeby zarówno ze strony klientów, jak i konsumentów. Mamy nadzieję, że integracja umiejętności naszych ekspertów na wielu płaszczyznach pomoże nie tylko rozwinąć ofertę, ale i wpłynie na innowacyjność naszych działań. – mówi Anna Gruszka, Chief Digital Officer w IPG Mediabrands.

Nowy zespół Digital prowadzony będzie przez Iwonę Suwińską, która awansowała na stanowisko Digital Operations Manager. Wcześniej, jako Digital Account Manager odpowiadała głównie za koordynację działań digitalowych dla Grupy Allegro, która w ostatnich miesiącach powierzyła Universal McCann planowanie mediów.

Iwona Suwińska posiada 8-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Jest absolwentką dwóch uczelni: Uniwersytetu Warszawskiego oraz Politechniki Warszawskiej, gdzie studiowała zarządzanie. Swoją karierę rozpoczęła w 2006 roku w EURO RSCG Marketing House jako Junior Project Coordinator. Wspierała działania na projektach dla klientów z branży alkoholowej oraz tytoniowej. W kwietniu 2009 roku dołączyła do zespołu Codemedia, gdzie w ciągu pięciu lat dwukrotnie awansowała. Podczas pracy w agencji Codemedia zajmowała się głównie planowaniem i realizacją działań online m.in. dla klientów Tesco, Bonduelle, Maspex Wadowice.

Źródło: mat.pras.