Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

W poszukiwaniu Cyberdoskonałości

W drugiej połowie kwietnia odbędzie się trzecia edycja dorocznej konferencji Cyberresearch, poświęconej badaniom online. Przedsięwzięcie organizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii zostało zapoczątkowane w 2011 roku w odpowiedzi na rosnące znaczenie internetu jako przedmiotu badań, a także narzędzia dotarcia do coraz szerszych grup respondentów.

cyberprogram admonkey

_zydel_robert_foto_2013– Cyberbadania na całym świecie rosną w lawinowym tempie i Polska nie jest wyjątkiem. Przy pomocy internetu realizujemy coraz bardziej złożone projekty, ale zapominamy często, że badania to nie bułka z masłem. Ogólnodostępne narzędzia do badań online dają złudne poczucie łatwości realizowania tak zwanych „ankiet”. Bardzo przed tym przestrzegamy. Badania online nie różnią się w swej istocie od tych offline i nie polegają jedynie na dotarciu do respondentów, ale są trudną sztuką interpretacji ich odpowiedzi. Tu nic nie zastąpi doświadczenia badaczy – mówi Robert Zydel, członek zarządu PTBRiO i przewodniczący Rady Programowej konferencji.

czytaj:   Przełomowy projekt w szkolnictwie od Social Wolves i 180heartbeats + JUNG v. MATT

Celem konferencji Cyberresearch jest promowanie doskonałości w badaniach online. Program przedsięwzięcia powstaje w oparciu o kwalifikacje dokonywane przez Radę Programową, w której skład wchodzi siedmiu ekspertów z zakresu badań i internetu.

– Konferencje PTBRiO już od blisko piętnastu lat stymulują rozwój branży badawczej. Pokazujemy najciekawsze projekty, najbardziej nowatorskie metodologie i innowacyjne zastosowania badań. Zachęcamy tym samym badaczy do zdrowej merytorycznej konkurencji. Ma to szczególne znacznie w przypadku projektu Cyberresearch, którego tematyka dotyczy błyskawicznie zmieniającego się obszaru, zapełnianego coraz częściej przez – nie bójmy się tego powiedzieć – nie zawsze profesjonalne badania. Wszystkich, którzy chcą wiedzieć jak dobrze należy robić cyberbadania zapraszamy na naszą konferencję – dodaje Robert Zydel.

czytaj:   MediaMarkt z nową agencją kreatywno-strategiczną Heart&Brain

Konferencja Cyberresearch 3.0 odbędzie się 18 i 19 kwietnia 2013 roku w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Jej program jest przekrojem najważniejszych obszarów tematycznych związanych z badaniami online. Za stronę merytoryczną konferencji odpowiada Rada Programowa w składzie: Robert Zydel (PTBRiO i Saatchi&Saatchi), Janusz Sielicki (PTBRiO), Patrycja Tomczyk-Serafin (Sandoz), Agnieszka Wiśniewska (Onet), Michał Rybkowski (UPC), Albert Hupa (IRC), Grzegorz Berezowski (180heartbeats + JUNG v. MATT).

czytaj:   Mobilna strona firmowa - responsywna, dedykowana czy może aplikacja

Więcej informacji na www.ptbrio.pl/cyberresearch

cyber admonkey