w

Teraz widzisz, co dobre. K2 dla Cappy

Agencja K2, w ramach stałej współpracy z Coca-Cola Poland Services, przygotowała dziesięcio- sekundowy spot dla marki Cappy do kampanii prowadzonej pod hasłem: „Teraz widzisz, co dobre!”. 

Spot, przygotowany jako animacja 3D, w zabawny i lekki sposób prezentuje zaletę nowego opakowania – przeźroczystość, dzięki czemu widać ile jest soku w butelce. Pierwsza emisja spotu odbyła się 9 października br. Spot można obejrzeć pod linkiem: http://youtu.be/2wYA3riEGFs.

Do tej pory butelki plastikowe były zarezerwowane dla produktów Cappy oferowanych w opakowaniach o mniejszych pojemności. Jednak, ze względu na walory użytkowe tych opakowań zdecydowaliśmy się wprowadzić je również dla pojemności 1L. Istotnym aspektem tej zmiany są również względy ekologiczne. Materiał wykorzystany w nowych opakowaniach Cappy podlega w 100% recyklingowi. – mówi Marta Kicińska-Siwiec, kierownik marki Cappy w Coca-Cola Poland Services.

Agencja K2 pracuje w obszarze kreatywno-technologicznym dla marek z portfolio Coca-Cola Poland Services od 2003 roku. Firmy mają na koncie kilkadziesiąt wspólnych realizacji. Spot Cappy jest pierwszym spotem TV zrealizowanym przez K2 dla tego klienta.

Arena media z budżetem instytutu żywności i żywienia

Arena Media z budżetem Instytutu Żywności i Żywienia

Piractwo-online

iTunes w Rosji – lodołamacz czy Titanic na wodach piractwa?