Mądre planowanie wydatków w firmie, czyli na co zwrócić uwagę przy ustalaniu budżetu marketingowego na 2023 rok?
Komunikacja omnichannel, czyli jak docierać do klienta różnymi kanałami przy zachowaniu tego samego poziomu satysfakcji
w content marketing, wiedzaStrategia marketingowa LEGO – czego każdy przedsiębiorca może się nauczyć od znanego producenta klocków?
w wiedzaMetodyka Kanban, czyli skuteczne zarządzanie projektami w firmie stosowane przez firmę Toyota
1 komentarz w wiedzaPlanowanie projektów metodą Agile – na czym polega to podejście i dlaczego cieszy się taką popularnością?
w e-commerce, wiedzaJedna persona to zdecydowania za mało. Trzeba stworzyć ich kilka, by móc opracować naprawdę skuteczne treści
w e-commerce, wiedzaE-mail marketing to wciąż skuteczna forma promocji. Jak z niego korzystać i o czym warto pamiętać?
w wiedzaMarketing 5.0 Philipa Kotlera, czyli jak zmieni się świat marketingu za sprawą technologii next tech?
w e-commerce, wiedzaCzym jest MadTech i dlaczego to stosunkowo nowe pojęcie ma tak duże znaczenie dla świata marketingu?
w Aktualności, wiedzaPrzejdź na automatyzację! Marketing automation – co to takiego i w czym może Ci pomóc?
2 komentarze w content marketing, e-commerce, wiedzaCase study w marketingu: czym jest, jakie niesie za sobą korzyści i jak prawidłowo je przygotować?
1 komentarz w Badania i raporty, wiedzaJak przeprowadzić badanie ankietowe na gotowej grupie respondentów?
1 komentarz w content marketing, wiedzaLiczba polubień czy komentarzy nie przesądza o skuteczności contentu. Kiedy można więc uznać, że jest on wartościowy?
1 komentarz w e-commerce, wiedzaJęzyk korzyści i język strat – jak przy pomocy tych 2 narracji tworzyć skuteczne treści marketingowe?
w e-commerce, wiedzaIm lepiej marka rozumie swoich klientów, tym skuteczniej może sprzedawać. Właśnie dlatego tak duże znaczenie ma consumer insight
w e-commerce, wiedza4C, 8P i 5A, czyli najważniejsze rodzaje marketingu mix w świecie współczesnej sprzedaży
w e-commerce, SEO, wiedzaNie tylko słowa kluczowe mają wpływ na SEO. Dużą rolę odgrywa także budowanie linków
1 komentarz w Aktualności, reklama kreatywna, wiedzaReklamy zapadające w pamięć mają ogromną moc. Właśnie dlatego warto postawić na kreatywność
w e-commerce, wiedzaEdukacja w zakresie prowadzenia biznesu online i promocji w sieci nie musi kosztować ani złotówki. Google oferuje 6 darmowych kursów
w content marketing, e-commerce, wiedzaWebinar może być skutecznym narzędziem do osiągnięcia biznesowych celów. Jak go przygotować i na co zwrócić uwagę?
w trendy w reklamie, wiedzaPrzeciętny użytkownik ignoruje większość tradycyjnych reklam. Trzeba więc jakoś się wyróżnić, a pomóc w tym mogą rich media
w e-commerce, wiedzaBlack Friday to jeden z najważniejszych dni dla wielu przedsiębiorców. Jak dobrze się do niego przygotować?
w influencer marketing, wiedzaEkonomia twórców – influencerzy sprzedają własne produkty i… doświadczenia
w e-commerce, wiedzaJak powinna wyglądać dobra podstrona „o nas” (i dlaczego zupełnie inaczej niż większość tych, które można znaleźć w internecie)?
w e-commerce, wiedzaMarketing 5A, czyli droga od pierwszego kontaktu z marką do zdobycia lojalnych klientów
w content marketing, wiedzaArtykuł sponsorowany może być skuteczną formą promocji. Trzeba jednak wiedzieć, jak dobrze go napisać
w e-commerce, wiedzaMarketing internetowy w pigułce: czym jest, jakie narzędzia wchodzą w jego skład i jakie korzyści za sobą niesie?
w e-commerce, wiedzaReklama w Google to jedna z najpopularniejszych form promocji w internecie. Co warto o niej wiedzieć?
w trendy w reklamie, wiedzaReklama prasowa wciąż może być skutecznym sposobem promocji swojej oferty. Kiedy warto w nią zainwestować?
w wiedzaProducent kultowych gier z lat 70. stworzył własną kryptowalutę. Atari ma pozwolić na dokonywanie płatności w branży rozrywki online
w e-commerce, wiedzaJak ciekawie opowiadać o marce? 5 przykładów świetnego storytellingu, które warto znać
w e-commerce, wiedzaJak wykorzystać storytelling przy tworzeniu prezentacji i sprawić, by na długo zapadały w pamięć?
1 komentarz w e-commerce, wiedzaJak zaangażowanie społeczne pomaga firmie się rozwijać i zdobywać lojalnych klientów?
3 komentarze w wiedzaDobra znajomość swoich klientów wpływa na skuteczność sprzedaży. Jak określać grupę docelową?
1 komentarz w Informacje prasowe, wiedzaPoznaj kilka czynników, które warto wziąć pod uwagę przy wyborze agencji marketingowej
w e-commerce, wiedzaReklamy na Facebooku i w Google mają największe znaczenie dla marketingu cyfrowego. Które z tych rozwiązań lepiej wybrać?
w wiedzaCzy doświadczenie i wpis do portfolio są cenniejsze od wynagrodzenia, czyli kilka słów o tym, czy i kiedy warto pracować za darmo
w influencer marketing, wiedzaZnalezienie odpowiedniego influencera i ustalenie warunków współpracy to trudne zadanie. O czym warto pamiętać?
2 komentarze w e-commerce, wiedzaAby klienci nie poszli do konkurencji, trzeba jakoś się wyróżnić. Pomóc w tym może pozycjonowanie marki
2 komentarze w influencer marketing, wiedzaSama współpraca z influencerem jeszcze nie gwarantuje sukcesu – musi być też dobrze zaplanowana. Jak sprawdzić, czy influencer marketing przynosi efekty?
2 komentarze w e-commerce, wiedzaCross-selling i up-selling, czyli sposób na większe zyski przy tej samej liczbie klientów
2 komentarze w wiedzaNa identyfikację wizualną marki składa się nie tylko logo. Duże znaczenie ma cały Key Visual (KV)
1 komentarz w e-commerce, wiedzaMarketing 7P, czyli jak skupiając się na kilku elementach zwiększać zyski i rozwijać biznes
2 komentarze w wiedzaZasada wzajemności Cialdiniego, czyli jak firmy pod pozorem atrakcyjnej okazji znacznie zwiększają zyski
w wiedzaLudzie lubiani mają duży wpływ na podejmowane decyzje. Doskonale wiedzą o tym marketerzy stosujący zasadę sympatii Cialdiniego
w wiedzaLudzie nienawidzą przegapiać okazji. Stworzenie wrażenia niedoboru może więc przełożyć się na większe zyski
w wiedzaMarketingowe zasady Cialdiniego – 6 reguł, które mimo ciągłych zmian w świecie sprzedaży nie tracą na aktualności
1 komentarz w wiedzaSocial proof ma ogromne znaczenie. Wykorzystując doświadczenie innych, można skutecznie zwiększyć sprzedaż
w wiedzaZdanie osób z dużą renomą ma ogromny wpływ na decyzje zakupowe. Warto więc wykorzystać tę regułę w procesie sprzedaży
w wiedzaJak wyróżnić się spośród innych kandydatów na stanowisko i dostać pracę? Rozwiązaniem może być kreatywne podejście do procesu rekrutacji
w Informacje prasowe, wiedzaO sztuce tworzenia skutecznego briefu marketingowego i 5 najczęstszych błędów marketerów
2 komentarze w wiedzaNajważniejsze umiejętności marketingowca freelancera – które z nich powinna posiadać każda osoba pracująca w tej branży?
1 komentarz w e-commerce, wiedzaKażda firma powinna mieć własne logo. O czym pamiętać, przygotowując projekt?
1 komentarz w wiedzaCoraz więcej osób nawet kilkukrotnie w ciągu życia zmienia zawód. Jak i kiedy warto się przebranżowić?
1 komentarz w wiedzaBurza mózgów nie zawsze musi przebiegać w ten sam sposób. Metod rozwiązywania problemów jest co najmniej kilka
w wiedzaSzukanie rozwiązania to nie zawsze najlepsza strategia burzy mózgów. Czasem lepiej sprawdzi się zupełnie odwrotne podejście
w wiedzaBurza mózgów według charrette procedure – sposób na rozwiązanie konkretnych problemów w dużej grupie i przy ograniczonym czasie