Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

WP.PL wyróżniona w konkursie IAB Showcase

Przygotowaną i zrealizowaną przez Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski kampanię reklamową nagrodziło jury złożone z ekspertów branży interaktywnej, marketerów oraz przedstawicieli domów mediowych, którzy oceniali – i doceniali – najbardziej twórcze kreacje reklamowe.

dlaprasy.wp.pl

Kampania „Do Hymnu”, prowadzona przez markę Warka przed Euro 2012, mobilizowała internautów do wspierania podczas mistrzostw Reprezentacji Polski poprzez wspólne odśpiewanie Hymnu. W ramach tych założeń Dział Akcji Specjalnych WP.PL stworzył dla Warki (marka wchodząca w skład Grupy Żywiec) niestandardowe, oparte o IVR rozwiązanie reklamowe – od koncepcji i scenariusza akcji, przez przygotowanie kreacji (grafika, film, mechanizm wykorzystujący technologię IVR), po jej emisję w portalu.

czytaj:   Wirtualna Polska z odświeżonym serwisem praca.wp.pl

Zadaniem Działu Akcji Specjalnych było przygotowanie kreacji, która zachęci użytkowników do tworzenia i wysyłania swoich nagrań, autorskich wykonań Mazurka Dąbrowskiego (internetowe wsparcie ogólnopolskiej kampanii Grupy Żywiec-Warka „Do Hymnu”) .
W celu maksymalnego uproszczenia mechanizmu dodawania prac, Dział Akcji Specjalnych stworzył interaktywny format reklamowy wykorzystujący technologię IVR (Interactive Voice Response – umożliwia interaktywną obsługę osoby dzwoniącej). Na potrzeby formatu nakręcono też dedykowany materiał wideo, w którym, po odśpiewaniu hymnu przez różne grupy osób z całej Polski, jedna z nich zwracała się bezpośrednio do internauty – odbiorcy przekazu, mobilizując go do zaangażowania we wspólne śpiewanie. Po wpisaniu w odpowiednie pole własnego numeru telefonu, użytkownik odbierał połączenie i po wysłuchaniu krótkiej instrukcji, mógł nagrać własną wersję Mazurka Dąbrowskiego. Dzięki „skrzyżowaniu” formatu rich media z technologią IVR powstało unikalne rozwiązanie reklamowe.

czytaj:   Bicie uczy, ale tylko złych rzeczy
warka.pl

Jury doceniło naszą kreatywność, a tym samym wyjątkowość formatu promocyjnego. Tworząc dedykowaną formę reklamową, postawiliśmy na interaktywne rozwiązanie oparte o rich media, wykorzystując do tego zaawansowaną technologię. Mamy podwójną satysfakcję – udało nam się stworzyć wyjątkową i niestandardową kreację, a eksperci docenili nasz wysiłek – podkreśla Robert Głodek, Account Manager w Dziale Akcji Specjalnych

IAB CreativeShwcase to konkurs na kreację reklamową. Jego celem jest promowanie kreatywności i innowacyjności kreacji reklamowej oraz zaprezentowanie i podzielenie się dorobkiem kreacji internetowych w Polsce.

czytaj:   Każde życie ma swój soundtrack – kampania dla marki House

 

źródło: dlaprasy.wp.pl