Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Wrocław stolicą polskich eventów

Trwająca właśnie Wratislavia Cantans, Brave Festiwal, Nowe Horyzonty, największe plenerowe sylwestry – to tylko kilka wydarzeń, którymi stolica Dolnego Śląska zaistniała znacząco na mapie Polski. Od 14 do 15 listopada Wrocław ponownie zostanie stolicą polskich eventów. W tym czasie w Kinie Nowe Horyzonty odbędzie się konferencja ekspercka Marketing Progress: skuteczny event management.

Jak organizować skuteczne projekty eventowe? W jaki sposób dobierać nowoczesne technologie, aby realizowały założone cele? Jak łączyć umiejętną sprzedaż i działania finansowe, aby odnieść eventowy sukces? To tylko niektóre z pytań, na jakie poznamy odpowiedź podczas konferencji eksperckiej organizowanej w stolicy Dolnego Śląska. Podczas dwudniowego spotkania dla specjalistów od eventów, public relations, zarządzania zasobami ludzkimi i instytucji kultury będzie można usłyszeć nie tylko ekspertów z dziedziny marketingu, którzy będą doradzać na temat skutecznego budowania działań komunikacyjnych związanych z przygotowywaniem konferencji, spotkań, koncertów czy ambientów. W Kinie Nowe Horyzonty, wrocławskim art house’ie, zostaną zaprezentowane także najnowsze eventowe rozwiązania technologiczne. Będzie można także zapoznać się z trendami w zakresie organizacji samych projektów czy powiązania ich z innymi działaniami firmy, np. sprzedażą, finansami czy działaniami HR-owymi.

Jak organizować skuteczne projekty eventowe?

– Zależy nam na praktycznych prezentacjach i unikatowych case studies – wyjaśnia Piotr Grzebień, event marketing director w Mind Progress Group, agencji 360 stopni organizującej konferencję. – Naszych ekspertów, których usłyszymy w trakcie prezentacji dobieramy tak, aby mogli swoją wiedzą i doświadczeniem nie tylko zainteresować uczestników konferencji, ale także wzbogacić ich dotychczasową wiedzę czy warsztat praktyczny. Marketing Progress: skuteczny event management ma stać się także okazją do dyskusji na temat polskiego event marketingu. Na konferencji we współpracy z partnerami zaprezentujemy także specjalny raport na temat naszej branży, którego szczegóły uczestnicy konferencji poznają jeszcze przed oficjalną premierą.

O czym m.in. będzie można usłyszeć podczas konferencji Marketing Progress: skuteczny event management:

• efektywne narzędzia komunikacji projektów eventowych: strategia a komunikacja eventowa, współpraca z blogerami, wykorzystanie social media, on-line wideomarketing

• technologie eventowe: mobile marketing, rozwiązania audiowizualne, systemy reagujące na ruch, kinetyczne, dotykowe

• eventy „od kuchni”: team-building, powiązanie eventów z działaniami sprzedażowymi, alternatywne metody finansowania tego rodzaju projektów, prawne problemy związane z realizacja eventów, ewaluacja projektów eventowych.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu ciekawymi rozwiązaniami i eventowymi inspiracjami podzielą się, m.in. strateg Maciej Tesławski, Michał Sadowski z Brand 24, Tomasz Kudła i Bartosz Idzikowski ze Studium Przypadku, Zbigniew Wantuła z Aduma S.A., Maciej Kropiński z Trias S.A. i Karol Król, wiceprezes Polskiego Towarzystwa Crowdfundingu. Szczegółowy program konferencji zostanie opublikowany w II połowie września.

Więcej informacji o konferencji na bieżąco na https://www.facebook.com/MarketingProgress i http://www.marketingprogress.pl/

Opłata konferencyjna:

• 280 złotych netto, przy zapisie i płatności do 15 października

• 380 złotych netto, przy zapisie i płatności po 15 października

Wrocławskie hotele i hostele dla uczestników konferencji przygotowały specjalną ofertę na nocleg na dobę przed, w trakcie i po konferencji. Spotkania z ekspertami będą się odbywać w Kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu (Wrocław, ul. Kazimierza Wielkiego).

Zapraszamy: Wrocław, Nowe Horyzonty, 14-15 listopada 2013.

Organizator:

• Mind Progress Group

Partnerzy strategiczni:

• Event Zdrój

• Endorfina Events

źródło: mat. pras.

czytaj:   Jaka jest siła 50 milionów fanów? Sprawdzi to Coca-Cola