Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Wskaźniki efektywnościowe w social media.

Nie ulega wątpliwości, że serwisy społecznościowe są obecnie jednym z sztandarowych elementów komunikacji marketingowej.

Jak jednak zmierzyć i ocenić skuteczność działań prowadzonych za pomocą tego medium?

Na to i inne pytania w specjalnie przygotowanym raporcie odpowiedzieli specjaliści z Grupy Roboczej IAB social media oraz WoMM.

Raport oprócz definicji i wypunktowania „wskaźników efektywnościowych” odpowiada na szereg  pytań, kluczowych dla skutecznej aktywności w mediach społecznościowych.  Początkujący marketer analizując poruszone zagadnienia dowie się m.in. jak ocenić potencjał swojej marki lub jak odczytywać uzyskane rezultaty.

czytaj:   Launch marki Power Balance w Polsce w oparciu o Liderów Opinii i WoMM
Część case study Toshiby na facebook

Dodatkowo w ostatniej części raportu znajdziemy aż 13 różnorodnych case study opisujących jak i z jakim rezultatem w serwisach społecznościowych prowadzone były kampanie marketingowe.

Analizie poddano działania takich marek jak Toshiba, Lipton, Nokia, Oragne czy Sephora.

Raport jest naprawdę warty przeczytania, tym bardziej, że nie pod uwagę tylko kampanii z Facebooka i to jest super.

Ale zaskoczyły nas trochę wyniki niektórych kampanii, dość…hmm mało efektywne.

czytaj:   Group One powołuje LABCON – najnowszą strukturę do tworzenia i zarządzania angażującym contentem

Warto więc podejść do lektury krytycznie.


Cały raport można znaleźć pod adresem: www.iabpolska.pl