Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

WYSCOTSCH Z RUTYNY. LEMON SKY DLA BALLANTINE’S

Agencja Lemon Sky rozpoczęła współpracę z Ballantine’s Polska. To już ósmy brand po Jameson, Absolut, Wyborowa, Luksusowa, Havana Club, Malibu oraz Jacob’s Creek z portfolio Pernod Ricard. Lemon Sky zajmie się strategią marki w kanale digital.

Jak skutecznie komunikować marki wrażliwe? Klucz do sukcesu zna agencja Lemon Sky, która po raz kolejny będzie miała okazję udowodnić skuteczność swoich działań. Ballantine’s to kolejna marka pozyskana z porftolio Pernod Ricard. W ramach współpracy przygotuje i wdroży strategię digital, która obejmuje między innymi działania w mediach społecznościowych.

ballantines.pl

Ballantine’s, z ilością fanów przekraczającą już 160 tys. oraz najwyższymi wskaźnikami zaangażowania w kategorii alkoholi,  jest numerem jeden wśród whisky na Facebooku w Polsce. Nasza długotrwała strategia zakłada kontynuację dominującej pozycji w social media oraz digital za pomocą odpowiednio wyselekcjonowanych kanałów komunikacji. – mówi Dino Metaxas, Digital Marketing Manager w Pernod Ricard.

Praca z klientem zawsze polega na ścisłej współpracy z brand managerem. Marką Ballantine’s po stronie Pernod Ricard zajmuje się Agata Debska.

Na sukces danej marki zawsze składa się idealne połączenie przemyślanej strategii oraz szytej na miarę kreacji. Kolejny klient z portfolio Pernod Ricard to dla nas powód do dumy i potwierdzenie, że nasze działania przynoszą pożądany skutek. – mówi Tomasz Tołłoczko, Head of Strategy
w Lemon Sky.

 

źródło: lemonsky.pl