Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Zespół Conversion podniesie współczynnik konwersji serwisu yves-rocher.com.pl

Konsultanci Conversion rozpoczęli program optymalizacji witryny yves-rocher.com.pl – oficjalnego sklepu internetowego Yves Rocher Polska. Celem jest podniesienie współczynnika konwersji witryny, czyli sprawienie, aby większy niż obecnie odsetek osób odwiedzających serwis decydował się na złożenie zamówienia.
yves_rocher_admonkey
– Celem współpracy z Conversion jest podniesienie współczynnika konwersji naszego sklepu – mówi Karol Bzymek, odpowiadający za projekt po stronie Yves Rocher Polska. – Wzrost współczynnika konwersji przełoży się na analogiczny wzrost naszych przychodów z kanału internetowego. Na starcie ustaliliśmy wspólnie z Conversion minimalny próg wzrostu, który chcemy osiągnąć – jednak przy naszej skali działalności nawet kilkanaście procent wzrostu będzie stanowiło poważny powód do zadowolenia – dodaje.

Zmiany mające na celu podniesienie współczynnika konwersji serwisu yves-rocher.com.pl zostaną opracowane po przeprowadzeniu szeregu badań i analiz, w trakcie których sprawdzony zostanie każdy aspekt funkcjonowania witryny. Jednocześnie, efektywność wszystkich zaproponowanych zmian zostanie sprawdzona podczas obiektywnych testów online, dzięki czemu możliwe było uzależnienie rozliczenia końcowego projektu od faktycznej efektywności wypracowanych rozwiązań.

Yves Rocher Polska Sp. z o.o. oficjalny przedstawiciel marki Yves Rocher na rynku polskim. Firma udostępnia klientom swoje kosmetyki poprzez 3 kanały dystrybucji: sieć sklepów zlokalizowanych w największych miastach Polski, sprzedaż wysyłkową oraz sklep internetowy pod adresem yves-rocher.com.pl. Marka Yves Rocher powstała w 1959 roku we Francji i swoją działalność prowadzi w 88 krajach. Od początku istnienia jest wierna swoim założeniom, które w głównej mierze opierają się na 5 podstawowych zasadach: tworzeniu kosmetyków w zgodzie z naturą, wykorzystaniu natury jako źródła inspiracji, gwarancji bezpieczeństwa swoich produktów, aktywnej ochronie środowiska i gwarancji najwyższej jakości w przystępnej cenie. Więcej informacji: http://www.yves-rocher.com.pl/

Conversion to pierwsza w Polsce firma specjalizująca się w optymalizacji konwersji i analityce internetowej. Konsultanci pracujący dla Conversion to certyfikowani przez Google analitycy (Google Qualified Individuals) oraz członkowie Stowarzyszenia Analityki Internetowej (Digital Analytics Association), których wiedza i doświadczenie zbudowane zostały podczas projektów biznesowych dla międzynarodowych korporacji i polskich spółek akcyjnych. Więcej informacji: http://www.conversion.pl/

Źródło: mat. pras.