Projekt optymalizacji konwersji zrealizowany przez firmę Conversion na zlecenie ANSWEAR.com zakończył się pełnym sukcesem.

Obiektywny test A/B wykazał, że przygotowana przez Conversion nowa ścieżka zakupowa okazała się być o 8,76% bardziej efektywna, niż jej wersja oryginalna – dokładnie o taką samą wartość wzrosną przychody sklepu ANSWEAR.com po wdrożeniu nowej ścieżki na stałe.
Trudno przecenić pomoc konsultantów Conversion w tym projekcie. Począwszy od badań i stawiania hipotez, aż po analizę danych wynikowych, służyli ogromną wiedzą. Dzięki ich kompetencjom i zorganizowaniu, testy i wdrożenie przebiegły sprawnie, a ich wynik jest niezwykle satysfakcjonujący – powiedział Michał Cortez, E-commerce Manager w ANSWEAR.com
Chcesz dowiedzieć się, na czym dokładnie polegały zmiany, zarekomendowane przez Conversion i jak wyglądał przebieg projektu optymalizacji konwersji? Pobierz i przeczytaj case study>>
źródło: conversion.pl