Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Zróbcie mi demotywatory, czyli kolejna odsłona kampanii Life

Napój Life, oprócz tego, że został oskarżony o kradzież pomysłów na kampanię uruchomił też stronę (kolejna odsłona kampanii reklamowej), która (troszeczkę) przypomina Demotywatory. Strona znajduje się pod adresem owocowylife.pl i tam własnie znajdziecie te wszystkie ciekawe obrazki.

źródło: owocowylife.pl

 

źródło: owocowylife.pl

 

Co sam Maspex mówi o serwisie?

“Najważniejszym celem strony jest budowanie świadomości konsumenta o samej marce i jej asortymencie  – dla przypomnienia w czterech, mega owocowych smakach. Serwis w całości poświęcony jest konsumentom. Podobnie jak rozpoczęta w zeszłym tygodniu kampania internetowa udostępnia humorystyczne, przewrotne treści, którymi konsument może się bawić i co ważniejsze – dzielić ze znajomymi. W ten sposób marka nienachlanie wchodzi z konsumentem w interakcję, pozostawiając standardowe marketingowe komunikaty na drugim planie.”

czytaj:   Rexona z kampanią branded content

 

A mi to wygląda na trochę niezrozumiałe działanie, niestety. Czy nie wystarczyło uruchomić ciekawej kampanii na Demotywatorach, skoro  kreacja poszła w stronę takich “demotów”? Na pewno zyskaliby olbrzymi zasięg i daliby możliwość tworzenia treści użytkownikom (czego nie mają na serwisie owocowylife.pl).

…a tak, to przypomina mi  ten dowcipny obrazek z Junior Brand Manager 🙂

czytaj:   Rozmawiając z pszczołami
źródło: facebook.com/JuniorBrandManager

[button size=”big” link=”https://admonkey.pl/2012/05/czy-life-od-maspexu-ukradl-pomysl-na-kampanie/” target=”blank”] Zobacz jeszcze:
Czy Life ukradł pomysł na kampanię od Frugo? [/button]