Menu

marketing / reklama / trendy / innowacje

w

Kapslove Walentynki od Tymbarka

W Walentynki Kapsel TYMBARK organizuje akcję równocześnie w 10 miastach Polski oraz na Facebooku. Już 14 lutego na ulicach, m.in. Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia oraz Gdańska pojawią się kapslowe magnesy Tymbark z walentynkowymi tekstami – idealne jako oryginalny prezent na święto zakochanych.

Żeby zdobyć kapslowe magnesy… wystarczy po prostu znaleźć się w odpowiednim miejscu i czasie. Magnesy wypełnią słupy ogłoszeniowe, a także pojawią się w naprawdę zaskakujących miejscach. Ponadto w Warszawie, Rzeszowie, Białymstoku, Bydgoszczy, Szczecinie i Zielonej Górze pojawią się ogromne lodowe rzeźby w kształcie serca z zatopionymi kapslami w środku. Osoby, które je zdobędą, będą mogły wymienić je na kapslowe nagrody. Całość dopełni aplikacja konkursowa na Facebooku.

14.02 na ulicach 5 miast pojawiają się ekipy, które na wyznaczonych słupach ogłoszeniowych przyczepią kapslowe magnesy TYMBARK z walentynkowymi tekstami. Każdy będzie mógł wziąć magnes, bez konieczności wypełniania jakiegokolwiek zadania, i podarować go ukochanej osobie. To oryginalna alternatywa wobec SMSów czy walentynkowych kartek. Kapsle okleją łącznie powierzchnię 25 słupów w pięciu polskich miastach. Obok dedykowanych akcji słupów, magnesowe kapsle opanują także przestrzeń miejską w iście „partyzanckim” stylu. Będzie można je znaleźć m.in. na: mostach, poręczach, metalowych płotach, przystankach, w pobliżu centrów handlowych i wszędzie tam, gdzie toczy się intensywne życie miejskie.

Splecione kapsle

Drugi element akcji stanowią imponującej wielkości rzeźby lodowe w kształcie serca. W każdej mierzącej ponad metr, umieszczonej na cokole bryle, zatopione zostaną specjalne kapsle TYMBARK. Ochotnicy, którzy rozbiją, roztopią czy w inny sposób wydostaną kapsel, będą mogli wymienić go na dedykowane nagrody. Kontynuacją online’ową akcji z roztapianiem lodowych serc będzie aplikacja facebookowa na profilu TYMBARK – „Roztop Kapslove Nagrody”. Użytkownicy, którzy roztopią lodowe serce i ułożą najzabawniejsze walentynki otrzymają atrakcyjne nagrody.

Za pomysł oraz organizację kampanii 36@ odpowiada agencja Lemon Sky.

źródło: mat. pras.

Exit mobile version