w

Piotr Opłotny Head of Strategy w Value Media

Piotr opłotny

Piotr Opłotny, dotychczasowy dyrektor strategiczny w Starcom, dołączył do agencji Value Media (Group One) na stanowisko Head of Strategy. To kolejne silne wzmocnienie kompetencji biznesowych i strategicznych Value Media. W marcu do agencji dołączyły także Natalia Załęcka jako Chief Business Officer, Klaudia Brzeska w roli Business Integration Managera oraz Marta Kierszka jako Strategy Manager.

Piotr Opłotny, który z początkiem maja dołączył do Value Media, będzie odpowiedzialny za jakość rekomendacji agencji opartych na głębokim zrozumieniu biznesu, marketingu i mediów, a także na silnych umiejętnościach analitycznych i strategicznych. W jego roli jest także rozwój i ciągłe podnoszenie kompetencji zespołu strategów oraz bliska współpraca z działami Biznes agencji. Będzie raportował do Natalii Załęckiej, CBO Value Media.

Chcemy być najbardziej strategiczną agencją na rynku, która dostarcza klientom rozwiązania realnie budujące ich biznes. W naszym modelu współpracy z Klientami praca zespołów strategii i biznesu jest maksymalnie zintegrowana. Wszystko wywodzi się ze strategii, a każda analiza oraz decyzja musi być w niej osadzona. Dlatego potrzebujemy silnego działu strategii, którego rekomendacje będą ewaluowane w codziennych działaniach każdej osoby pracującej na biznesowy sukces Klientów. Dołączenie Piotra, który jest doświadczonym i rozumiejącym biznes Klientów managerem, jest kolejnym krokiem w realizacji tej wizji. Rafał Wachnik, managing director Value Media

Piotr Oplotny ma 18-letnie doświadczenie w branży mediowej. Do Value Media dołącza po 17 latach pracy w Publicis Group, z czego ostatnie lata pełnił rolę dyrektora strategicznego w agencji Starcom.
Ma szerokie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, zarówno na stanowiskach bezpośrednio wspierających biznes, jak i również po stronie strategii z dużym naciskiem na planowanie biznesowe, marketing zintegrowany, analitykę i zakupu mediów. Ekspert w zakresie rozwoju biznesu z ukończonymi studiami podyplomowymi ze statystyki biznesowej na Uniwersytecie Warszawskim.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Big mac®. Big mac wśród burgerów

Big Mac®. Big Mac wśród burgerów

Paszabiceps

Jarosław „paszabiceps” Jarząbkowski bohaterem krótkometrażowego dokumentu