Piotr Opłotny, dotychczasowy dyrektor strategiczny w Starcom, dołączył do agencji Value Media (Group One) na stanowisko Head of Strategy. To kolejne silne wzmocnienie kompetencji biznesowych i strategicznych Value Media. W marcu do agencji dołączyły także Natalia Załęcka jako Chief Business Officer, Klaudia Brzeska w roli Business Integration Managera oraz Marta Kierszka jako Strategy Manager.
Chcemy być najbardziej strategiczną agencją na rynku, która dostarcza klientom rozwiązania realnie budujące ich biznes. W naszym modelu współpracy z Klientami praca zespołów strategii i biznesu jest maksymalnie zintegrowana. Wszystko wywodzi się ze strategii, a każda analiza oraz decyzja musi być w niej osadzona. Dlatego potrzebujemy silnego działu strategii, którego rekomendacje będą ewaluowane w codziennych działaniach każdej osoby pracującej na biznesowy sukces Klientów. Dołączenie Piotra, który jest doświadczonym i rozumiejącym biznes Klientów managerem, jest kolejnym krokiem w realizacji tej wizji. Rafał Wachnik, managing director Value Media