w e-commerce, wiedzaGdy klient twierdzi, że jest „za drogo”, nie zawsze cena jest problemem. Czasami to kwestia samej komunikacji
w Badania i raporty, e-commerce78% dostawców planuje zaakceptować kryptowaluty do 2024 roku – raport Salesforce
w e-commerceO zdobyciu nowego klienta często przesądza oferta handlowa. Jak ją opracować, by była skuteczna?
w e-commerce, wiedzaSkuteczna reklama produktu, czyli jak tworzyć ofertę, by znacznie zwiększyć szanse na sprzedaż
w e-commerce, Badania i raportyLiczba sprzedawców na Etsy wzrosła do 7,5 miliona i wiele wskazuje na to, że to grono jeszcze się powiększy
w content marketing, e-commerce, SEOCzym jest SXO i dlaczego każda osoba prowadząca biznes online powinna go stosować?
w e-commerce, wiedzaKomunikacja omnichannel, czyli jak docierać do klienta różnymi kanałami przy zachowaniu tego samego poziomu satysfakcji
w e-commerce, Badania i raporty, temat dnia6 cech interfejsu użytkownika, które pomogą zwiększyć konwersję
w Aktualności, e-commerceSocial commerce. 29% sprzedaży polskich firm pochodzi z platform społecznościowych [Raport PayPal]
w content marketing, e-commerceAI copywriting – na czym polega i czy może zastąpić pracę copywritera?
w e-commerce, Badania i raportyTargetowanie kontekstowe – jak je skutecznie wykorzystać w działaniach marketingowych
w e-commerce, wiedzaJedna persona to zdecydowania za mało. Trzeba stworzyć ich kilka, by móc opracować naprawdę skuteczne treści
w e-commerce, Informacje prasoweCzego można się nauczyć z książki „Nigdy więcej nie trać klienta”? Najciekawsze cytaty i komentarz Martyny Celuch
w e-commerceDaj się zauważyć i zostaw konkurencję daleko w tyle – zadbaj o pozycjonowanie sklepu internetowego!
w Badania i raporty, e-commerceKupujący online chcą odbierać po dwóch dniach, najlepiej z automatu paczkowego [badanie CBRE]
w e-commerce, Informacje prasowePolacy częściej niż przed pandemią robią zakupy online – badanie Grupy Muszkieterów
w e-commerce, Informacje prasowePolacy coraz częściej wybierają nowoczesne formy płatności – raport Mastercard New Payments Index 2022
w Badania i raporty, e-commerce, temat dniaCzy kampanie TV i video online zwiększają sprzedaż online? [K2 Precise]
w Badania i raporty, e-commerce, SEO96% adresów URL posiada błędy istotne dla pozycjonowania stron [Badanie Boostsite]
w e-commerceJak odwiedzających stronę zmienić w klientów, czyli kilka słów o optymalizacji współczynnika konwersji
w e-commerceW Polsce przybywa blisko 350 sklepów internetowych miesięcznie. Do końca roku ich liczba może przekroczyć 55 tys.
w e-commerce, reklama kreatywnaLiczy się nie tylko wnętrze, czyli dlaczego warto zainwestować w unboxing experience
w e-commerce, wiedzaE-mail marketing to wciąż skuteczna forma promocji. Jak z niego korzystać i o czym warto pamiętać?
w e-commerce, wiedzaCzym jest MadTech i dlaczego to stosunkowo nowe pojęcie ma tak duże znaczenie dla świata marketingu?
w e-commerceJak ocenić skuteczność kampanii Google Ads i zaplanować dalsze działania? Dużą pomocą może okazać się ROAS
6 komentarzy w content marketing, e-commerce, wiedzaCase study w marketingu: czym jest, jakie niesie za sobą korzyści i jak prawidłowo je przygotować?
3 komentarze w e-commerce, wiedzaJęzyk korzyści i język strat – jak przy pomocy tych 2 narracji tworzyć skuteczne treści marketingowe?
2 komentarze w e-commerce, wiedzaIm lepiej marka rozumie swoich klientów, tym skuteczniej może sprzedawać. Właśnie dlatego tak duże znaczenie ma consumer insight
w e-commerce, trendy w reklamieGdzie są wszyscy zakochani? Okazuje się, że przed ekranami swoich telefonów
2 komentarze w e-commerce, influencer marketingOutreach marketing, czyli jak dotrzeć do potencjalnych klientów poprzez osoby powiązane z daną branżą
3 komentarze w e-commerceDuża liczba odsłon strony nie jest wyznacznikiem sukcesu. Trzeba jeszcze wiedzieć, jak zmienić odwiedzających witrynę w klientów
w e-commerce, wiedza4C, 8P i 5A, czyli najważniejsze rodzaje marketingu mix w świecie współczesnej sprzedaży
w e-commerce, SEO, wiedzaNie tylko słowa kluczowe mają wpływ na SEO. Dużą rolę odgrywa także budowanie linków
w e-commerceW świecie wielu ofert kupujący szukają sprawdzonych rozwiązań. Właśnie dlatego pozyskiwanie opinii zadowolonych klientów jest tak ważne
1 komentarz w e-commerce, wiedzaMarketing afiliacyjny – współpraca, na której obie strony mogą wiele zyskać
1 komentarz w e-commerce, wiedzaEdukacja w zakresie prowadzenia biznesu online i promocji w sieci nie musi kosztować ani złotówki. Google oferuje 6 darmowych kursów
3 komentarze w content marketing, e-commerce, wiedzaWebinar może być skutecznym narzędziem do osiągnięcia biznesowych celów. Jak go przygotować i na co zwrócić uwagę?
w e-commerceJak wykorzystać najgorętszy okres sprzedażowy do zbudowania prawdziwej relacji z klientem
3 komentarze w e-commerce, wiedzaBlack Friday to jeden z najważniejszych dni dla wielu przedsiębiorców. Jak dobrze się do niego przygotować?
w e-commerce, wiedzaJak powinna wyglądać dobra podstrona „o nas” (i dlaczego zupełnie inaczej niż większość tych, które można znaleźć w internecie)?
w e-commerce, wiedzaMarketing 5A, czyli droga od pierwszego kontaktu z marką do zdobycia lojalnych klientów
1 komentarz w e-commerce, wiedzaMarketing internetowy w pigułce: czym jest, jakie narzędzia wchodzą w jego skład i jakie korzyści za sobą niesie?
w e-commerceNawet wprowadzenie prostych zmian na stronie docelowej może poprawić konwersję. Jak zaprojektować landing page, by generować więcej leadów?
1 komentarz w Badania i raporty, e-commerce70% kupujących przez internet płaci za zakupy szybkim przelewem
w e-commerce, Informacje prasoweW Polsce działa już 51 tys. sklepów internetowych, jednak ¾ z nich ma problemy finansowe [raport]
w e-commerce, wiedzaReklama w Google to jedna z najpopularniejszych form promocji w internecie. Co warto o niej wiedzieć?
1 komentarz w e-commerceMarketing online nie musi być czasochłonny ani skomplikowany. Do dyspozycji jest wiele narzędzi, które znacznie ułatwią pracę
w e-commerce, influencer marketingMarketing afiliacyjny może przynieść wiele korzyści. Kluczowa jest tu jednak dobrze opracowana strategia