Marta Krzemińska dotychczasowa Group Account Manager awansowała na stanowisko Head of Client Service. Z agencją Peppermint związana jest od 2019 roku.
W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna za skuteczne zarządzanie obszarem obsługi klienta, kierując zespołem doświadczonych specjalistów. Jej zadaniem będzie nie tylko utrzymanie najwyższych standardów obsługi klienta, ale także rozwijanie strategicznych relacji z partnerami biznesowymi. W Peppermint raportuje do Bartka Cymera, Dyrektora Zarządzającego agencji.
Marta Krzemińska ma ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe. W Peppermint powered by Quad prowadzi kluczowych klientów z rynku amerykańskiego grupy Quad oraz nadzoruje pracę dla takich klientów, jak CEDC, Kraft Heinz, SEGRO czy Pluxee. Doświadczenie zdobywała prowadząc projekty dla klientów takich jak Netia, Diageo Polska, BOS Bank, TUI, SODEXO, Nestle Nutrition, ZT Kruszwica czy VOX. Przez dwa lata prowadziła także własną firmę z branży fitness.