Menu

marketing / reklama / trendy / innowacje

w

Pakiety kurierskie dla e-commerce

e-commerce

Korzystanie z dedykowanych pakietów kurierskich InPost niesie wiele zalet dla biznesów działających w modelu e-commerce. Wygoda i atrakcyjne ceny to tylko niektóre z nich. Dowiedz się, czym są pakiety kurierskie, jakie dają możliwości i na jakich zasadach działają.

Pakiety kurierskie InPost dedykowane e-commerce’om

InPost oferuje biznesom działającym w modelu e-commerce dedykowane, 12-miesięczne i 24-miesięczne pakiety kurierskie. W obu przypadkach właściciele sklepów internetowych mogą skorzystać z czterech opcji abonamentowych:

  • Mini Firma 25 – decydując się na ten pakiet, możesz wysłać maksymalnie 25 paczek w miesiącu;
  • Midi Firma 50 – decydując się na ten pakiet, możesz wysłać maksymalnie 50 paczek w miesiącu;
  • Maxi Firma 100 – decydując się na ten pakiet, możesz wysłać maksymalnie 100 paczek w miesiącu;
  • Multi Firma 200 – decydując się na ten pakiet, możesz wysłać maksymalnie 200 paczek w miesiącu.

Cena pakietów kurierskich InPost jest naprawdę atrakcyjna i przystępna dla każdego przedsiębiorstwa z branży e-commerce. Rozpoczyna się już od 289,98 zł netto miesięcznie, a dołożenie kolejnych paczek – wykraczających poza pakiet – od 11,10 zł netto.

Jakie zalety mają pakiety kurierskie oferowane przez InPost?

Jak już zostało wspomniane na wstępie, pakiety kurierskie oferowane przez InPost przedsiębiorstwom działającym w modelu e-commerce, mają wiele zalet. Właściciele e-biznesów korzystający już z usług abonamentowych podkreślają wśród nich przede wszystkim:

  • wygodę wysyłki, polegającą głównie na tym, że paczki można nadawać dowolnie – kurierem InPost lub za pośrednictwem Paczkomatów InPostu – jak również realizować płatność kartą czy BLIKiem;
  • ekspresowe tempo dostawy, polegające na tym, że 98 proc. przesyłek, które nadawane są dzięki pakietom kurierskim, trafia do nadawców w dzień po nadaniu;
  • elastyczny i preferencyjny cennik, polegający na tym, że wraz z rozwojem e-biznesu, cena pakietu kurierskiego maleje, a koszt wysyłki 25, 50, 100 czy 200 paczek – w zależności od wybranego abonamentu – jest bardzo atrakcyjny;
  • gwarancję niskiej ceny – rozpoczynającej się już od 10,10 zł netto – polegającą na tym, że przez cały okres obowiązywania 12- lub 24-miesięcznej umowy koszt pakietu kurierskiego nie wzrasta;
  • możliwość śledzenia przesyłek – zarówno dla firmy, jak i jej klientów – polegającą na dostępie do intuicyjnego systemu monitorującego położenie paczek w procesie logistycznym.

Tak atrakcyjna oferta sprawia, że coraz więcej przedsiębiorstw z branży e-commerce decyduje się na współpracę z InPostem.

Na jakich zasadach działają pakiety kurierskie oferowane przez InPost?

Wśród zasad obowiązujących podczas korzystania z pakietów kurierskich InPost wymienić należy przede wszystkim:

  • możliwość wyboru pakietu abonamentowego dopasowanego do potrzeb konkretnej firmy, działającej w modelu e-commerce;
  • elastyczność cen, które zmniejszają się wraz ze wzrostem firmy z branży ecommerce;
  • gwarancję niepodnoszenia kosztów pakietu w czasie obowiązywania umowy (bez względu na to, czy została zawarta na 12 czy na 24 miesiące);
  • atrakcyjne ceny nadawania paczek wykraczających ilościowo poza wybrany pakiet abonamentowy;
  • dostęp do darmowych materiałów do pakowania przesyłek;
  • możliwość nadawania paczek kurierem lub za pośrednictwem Paczkomatów;
  • dostęp do intuicyjnego systemu śledzenia przesyłek oraz do otrzymywania powiadomień e-mail o statusie przesyłek.

Dzięki korzystaniu z pakietów kurierskich InPost, e-commerce’ów mają szansę na zaoszczędzenie znacznej ilości czasu i pieniędzy.

Dodaj odpowiedź

Exit mobile version