w

Aplikacja nr 1 w kategorii zakupy? Oczywiście InPost

Inpost
Wikimedia Commons/Artur Andrzej/CC 3.0

Aplikacja InPost Mobile w czasach pandemii bije rekordy popularności. Ten wygodny system dostarczania i odbierania przesyłek w ostatnich miesiącach lawinowo zyskuje nowych użytkowników, którzy cenią sobie ten sposób korzystania z dostaw towarów. Jak pokazują statystyki, korzysta z niej już prawie 4 miliony użytkowników i liczba ta nieustannie rośnie. Oznacza to, że w swoim telefonie ma ją już co 10 Polak.

InPost Mobile od dwóch miesięcy utrzymuje się w pierwszej dziesiątce najchętniej pobieranych i najlepiej ocenianych darmowych aplikacji w Polsce. Warto dodać, że w sklepach Google Play oraz App Store darmowa aplikacja InPost przez 8 tygodni zajmowała 1 miejsce w niezwykle mocno obsadzonej kategorii Zakupy.

Pozyskiwanie użytkowników swojej aplikacji, In Post powierzył agencji United App specjalizującej się w performance marketingu aplikacji mobilnych. „Przez ostatnie pół roku udało nam się pozyskać blisko 2 miliony użytkowników dzięki naszej unikalnej metodzie łączenia marketingu internetowego i social mediowego. Z naszymi kreacjami jednorazowo docieraliśmy do 10 milionów internautów. Mimo tak dużej skali działań udało nam się zredukować koszty pozyskania użytkownika o ponad 50 proc” – mówi Damian Defratyka założyciel agencji United App

Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na całą branżę przesyłek. Wraz ze wzrostem branży e-commerce, wzrósł również popyt na dostawy do Paczkomatów. Tę formę dostawy wybierają konsumenci, którzy cenią sobie wygodny i bezpieczny sposób realizacji zakupów dokonywanych w Internecie. „Paczkomaty okazały się idealną odpowiedzią na oczekiwania w zakresie bezkontaktowej i bezpiecznej dostawy, przed którymi stanął rynek e-commerce w czasie koronawirusa” – komentuje Rafał Brzoska, Prezes InPost.

Na tak dobre wyniki InPost Mobile wpływ miała z pewnością innowacyjna funkcja zdalnego otwierania skrytki, wprowadzona w aplikacji pod koniec listopada. Opcja pozwala odbierać paczki szybko i przede wszystkim bezpiecznie. Higieniczne, zdalne otwieranie paczkomatów przy pomocy aplikacji In Post znacznie wpłynęło na komfort i bezpieczeństwo użytkowników Paczkomatów. Tylko przy pomocy funkcji zdalnego otwierania skrytki, paczki odebrano już ponad 30 milionów razy.

Już teraz osiągnęliśmy założony na 2020 rok plan biznesowy w kontekście aplikacji InPost Mobile. Poziom 3 milionów użytkowników udało nam się osiągnąć pod koniec marca. Samo zdalne otwieranie to nie jedyna funkcjonalność, którą wprowadziliśmy. Nasi Klienci mogą już odbierać swoje paczki z Multiskrytki oraz korzystać z usługi InPost Paczka w Weekend. W niedalekiej przyszłości w aplikacji InPost Mobile pojawią się nowe, wyczekiwane przez naszych klientów funkcjonalności – podkreśla Izabela Karolczyk-Szafrańska, dyrektor marketingu InPost.

2 komentarze

Dodaj odpowiedź
  1. Używam regularnie odkąd się pojawiła i nie wyobrażam sobie w tym momencie innej opcji odbioru paczek. Aplikacja inpost jest nie tylko intuicyjna, ale przede wszystkim niesamowicie funkcjonalna i naprawdę usprawnia odbiór paczek. Mówiąc zupełnie szczerze – udaje mi się odebrać przesyłkę w kilka sekund, będąc np. na spacerze z psem. Super posunięciem było jej wypuszczenie, w mojej ocenie to idealne połączenie jakości, nowoczesności i odpowiedzi na potrzeby klientów. W czasie pandemii nie ma bezpieczniejszej opcji, niż właśnie Paczkomaty z bezdotykowym odbiorem. Ogromny szacunek za pomysły i pójście pod prąd – brawo!

  2. Sama zaczęłam używać aplikacji, gdy przyszła pandemia. Przyczyn jest wiele, ale głównie dlatego, że jest po prostu częściej robię zakupy przez internet, a naturalnym wyborem u mnie zawsze był InPost. Tak jak piszecie – Paczkomaty są doskonałą odpowiedzią na moje potrzeby, a jak do tego doszła opcja bezdotykowego odbioru, to w oczywisty sposób częściej z tego chcemy korzystać. W moim odczuciu: to naprawdę dobra robota 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Agencja digital

PR korporacyjny i jego rola w budowaniu i ochronie wizerunku firmy

Marta strzyżewska została dyrektorem działu marketingu i cyfryzacji w avivie

Marta Strzyżewska została dyrektorem Działu Marketingu i Cyfryzacji w Avivie