w

InPost Abonamenty: idealne rozwiązanie dla branży e-commerce

Kurier inpost

Jaki jest klucz do sukcesu w branży e-commerce? Jak w każdym biznesie, podstawą jest znajomość rynku oraz konkurencji, a także dobór solidnych partnerów biznesowych, którzy pomogą nam zapracować na sukces. Skuteczne prowadzenie sklepu internetowego opiera się bowiem na dwóch filarach: zarządzaniu dobrze dobraną platformą sprzedażową oraz organizacją niezawodnej logistyki zamówień. Temu ostatniemu wyzwaniu wychodzi naprzeciw Inpost, oferując przedsiębiorcom nowe rozwiązanie – wygodne i bardzo opłacalne InPost Abonamenty.

E-commerce: biznes z przyszłością 

Historia handlu elektronicznego rozpoczęła się w Wielkiej Brytanii w 1979 roku. Prekursorem i wynalazcą zakupów on-line był Michael Aldrich, który jako pierwszy opracował technologię dokonywania zakupów za pośrednictwem mediów, takich jak telewizor i telefon. Pierwsi klienci zyskali możliwość wybrania produktów z danego sklepu, wyświetlanych przez tzw. wideotekst. Dzięki podpięciu linii telefonicznej do telewizora lista zakupów była automatycznie przesyłana do sprzedawcy w celu realizacji zamówienia. Lata osiemdziesiąte i dziewięćdziesiąte ubiegłego stulecia to czas eksperymentów i dalszego rozwoju branży na świecie. Najważniejsze, przełomowe fakty dla wzrostu tego rodzaju usług to m.in. opracowanie pierwszej przeglądarki internetowej, stworzenie systemu szyfrowania danych i płatności elektronicznych czy wreszcie założenie sztandarowych dla branży marek, jak sklep internetowy Amazon.com (1994) czy obecnie największy na świecie serwis aukcyjny EBAY (1995).

Inpost abonamenty: idealne rozwiązanie dla branży e-commerce

Ogromny wzrost biznesu e-commerce obserwuje się także w Polsce. Od powstania pierwszego polskiego sklepu internetowego (przyjmuje się, że miało to miejsce w 1994 roku) aż po dzisiejszy rozkwit e-sklepów praktycznie w każdej branży, dzielą nas już prawie trzy dekady – i dziś trudno już sobie wyobrazić korzystanie wyłącznie z opcji zakupów stacjonarnych. Eksperci szacują, że w obszarze kupowania on-line nasz rodzimy rynek rozwija się obecnie jako jeden z najszybszych w Europie. Prognozy mówią same za siebie: prawdopodobnie na koniec tego roku jego wartość wyniesie nieco więcej ponad 90 miliardów złotych. Trzeba jednak pamiętać, że to bardzo dynamiczny i kapryśny rynek – wiele sklepów internetowych upada, zanim zaczyna funkcjonować na dobre, ponieważ koszty prowadzenia firmy przewyższają zyski. Dlatego planując założenie e-sklepu, lub też rozszerzając tradycyjną działalność handlową na obszar internetu, warto opierać się na optymalnych rozwiązaniach. I to nie tylko w obszarze obsługi zamówień, ale przede wszystkim we współpracy z dostawcą usług kurierskich, dzięki któremu zakupy mają trafić do klientów.

Kurier w abonamencie na każdy etap e-biznesu

Nowa oferta InPost Abonamentów to rozwiązanie zarówno dla przedsiębiorców, którzy rozpoczynają działalność w branży e-commerce, jak i takich, którzy w tym biznesie pierwsze kroki mają już dawno za sobą. Opiera się na wprowadzeniu jednej stałej umowy zarówno dla przesyłek kurierskich, jak i paczkomatowych, co sprawia, że wydatki na dystrybucję przesyłek są stałe, można je z łatwością zaplanować i wkalkulować w firmowe koszty. Niezależnie od tego, czy klient zamówi przesyłkę do paczkomatu, czy kurierem pod wskazany adres – cena nadania mieści się w wybranym abonamencie, a każda paczka ponad limit kosztuje dokładnie tyle, ile w cenniku, co pozwala uniknąć ukrytych kosztów. Opłata paliwowa także jest wliczona w cenę abonamentu, a z darmowych podjazdów kurierskich przedsiębiorca może korzystać zawsze wtedy, kiedy tego potrzebuje. Dodatkowo dla osób korzystających z abonamentów, Inpost zapewnia promocyjne ceny na przesyłki pobraniowe tzw. COD.

Inpost

Jak wygląda oferta InPost Abonamentów?

W zależności od typu biznesu i stopnia jego zaawansowania, przedsiębiorcy mogą wybrać jeden z czterech rodzajów pakietów:

  • Mini Firma 300: najlepsze rozwiązanie dla początkujących, wchodzących w branżę e-handlu;
  • Midi Firma 600: propozycja dedykowana e-sklepom już na etapie dynamicznego rozwoju;
  • Maxi Firma 1200: abonament polecany prężnie działającym przedsiębiorcom e-commerce;
  • Multi Firma 2400: najkorzystniejszy dla aktywnych i najbardziej doświadczonych właścicieli firm oraz serwisów e-zakupowych.

Oferowane InPost Abonamenty można wykupić na 12 lub 24 miesiące – z gwarancją, że cena usług nie zmieni się przez cały okres trwania umowy. Co więcej, wybrany abonament zawsze można zwiększyć, jeśli wymaga tego rozwijający się biznes, lub dopasować dokładnie do swojej firmy dzięki ofercie pakietów indywidualnych. A ile faktycznie kosztuje przedsiębiorcę wysłanie paczki w poszczególnych abonamentach? Szczegółowy cennik oraz zawsze aktualne informacje można śledzić na stronie InPost.

Inpost abonamenty: idealne rozwiązanie dla branży e-commerce
Delivery man over isolated yellow background with happy expression

Dlaczego warto rozważyć ofertę InPost Abonamentów pod kątem wsparcia swojego e-sklepu? Niezależnie od wybranej opcji usług, ich najwyższa jakość pozostaje bez zmian, a każdy przedsiębiorca korzystający z abonamentu ma dostęp do dedykowanej opieki posprzedażowej przez cały okres trwania umowy. I wreszcie najważniejsze: aż 95% zamówień trafia ze sklepu do klienta już następnego dnia po wysłaniu, co bez wątpienia podnosi poziom satysfakcji z zakupów – a o to przecież chodzi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Koronawirus - jak komunikować sytuacje kryzysowe związane z wirusem

Koronawirus – jak komunikować sytuacje kryzysowe związane z wirusem

Home office covid-19

home office. Jak pracować z domu? Przegląd narzędzi do pracy zdalnej