Menu

marketing / reklama / trendy / innowacje

w

Kolejna kampania LOWE Warsaw dla marki Wyborowa

Lowe Warsaw przygotowało nową kampanię i materiały POS dla czystej wódki Wyborowa (Wyborowa S.A. – Pernod Ricard Polska).

Celem kampanii jest odświeżenie komunikacji marki (jej podstawowego wariantu: czystej), a także zwrócenie uwagi konsumentów na jej międzynarodowy charakter (marka Wyborowa jest jedną z najbardziej znanych polskich marek za granicą). W kampanii trzech mężczyzn nie będących Polakami (Brytyjczyk, Francuz i Australijczyk) potwierdzają swoją fascynację Polską i polską kulturą oraz jednocześnie marką Wyborowa.

Do zadań agencji LOWE Warsaw należało opracowanie strategii komunikacji i rozwiązań kreatywnych. W wyniku prac zespołu powstały trzy key visuale oraz materiały POS, które będą eksponowane w handlu tradycyjnym i nowoczesnym. Warto podkreślić, iż jest to kolejna kampania przygotowana i zrealizowana przez agencję Lowe Warsaw dla marki Wyborowa.

Autorzy koncepcji:

Dyrektor kreatywny: Kinga Grzelewska i Marcin Nowak

Team: Bart Biały i Łukasz Gromkowski

Art. buyer: Eliza Karczewska

Obsługa Klienta: Maciej Łapiński, Janusz Buzalski

Wyborowa Londyn
Kolejna kampania lowe warsaw dla marki wyborowa

Kolejna kampania lowe warsaw dla marki wyborowa

Kolejna kampania lowe warsaw dla marki wyborowa

źródło: mat. pras.

Exit mobile version