Agencja reklamowa LOWE Warsaw przygotowało interaktywną grę dla Wyborowa S.A. (Pernod Ricard Polska). Interaktywna gra jest częścią najnowszej komunikacji czystego wariantu Wyborowej, podkreślającego międzynarodowość tej wódki (jest dostępna w ponad 60 krajach).
Gra jest skierowana do młodszej części konsumentów, jest prowadzona w całości na Facebooku. Warto podkreślić, iż gra jest bardzo innowacyjna i zaawansowana technologicznie, jako jedna z pierwszych wykorzystuje technologię Street View (możliwość „chodzenia” wirtualnie po danym mieście).
Do kompleksowych zadań agencji LOWE Warsaw należało: opracowanie koncepcji gry, strategii komunikacji, rozwiązań kreatywnych oraz zakup mediów.
Wyborowa Gra Miejska umożliwia graczom przemieszczanie się po różnych miastach na całym świecie (w miejscach, w których jest sprzedawana wódka Wyborowa) i szukania ukrytych nagród. Każdego dnia miejsce akcji gry jest inne miasto. Do wygrania jest 30 walizek pełnych czystej wódki Wyborowa. Są też do wygrania nagrody pocieszenia – kupony do e-księgarni. Konkurs trwa do 08.12.2013.
Gra działa pod adresem: https://apps.facebook.com/wyborowa_gra_miejska.
źródło: mat. pras.