w ,

Natalia Dobosz i Franciszek Kowalski w MullenLowe Warsaw

Franciszek kowalski natalia dobosz

Do zespołów client service i content e-commerce w agencji MullenLowe Warsaw dołączyła Natalia Dobosz na stanowisku junior account executive oraz Franciszek Kowalski, jako junior ecommerce manager.

Natalia dołączyła do zespołu client service, prowadzonym przez Aleksandrę Wiśniewską, client service and business director. Doświadczenie, które zdobywała w obsłudze klienta firmy LaMillou będzie cenne, zwłaszcza przy projektach związanych z obszarem digital i social.

Franciszek, jako junior commerce manager, będzie w zespole content e-commerce, zarządzanym przez Przemysława Półtoraka, digital directora. Franciszek ma doświadczenie w pracy po stronie klienta, zwłaszcza w obszarze CRM w firmie Delikatesy Centrum. Pozwoli mu ono, efektywnie współpracować przy projektach contentowych dla marek CPD L’Oréal oraz w działaniach contentowych dla Douglas Polska.


  1. „Tak hartował się polski internet”. IAB Polska kształtuje branżę od 25 lat
  2. Natalia Załęcka Chief Business Officerem w Value Media
  3. Golden Drum 2024

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Proszę o pomoc

Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu. Nowa kampania Pomagam.pl

Dzień kobiet

Dzień Kobiet według kobiet – jak go świętują i co chciałyby otrzymać w prezencie? [Badanie Empik]