Menu

marketing / reklama / trendy / innowacje

w

Wyborowa Gra Miejska – interaktywna gra przygotowana przez LOWE Warsaw

Agencja reklamowa LOWE Warsaw przygotowało interaktywną grę dla Wyborowa S.A. (Pernod Ricard Polska). Interaktywna gra jest częścią najnowszej komunikacji czystego wariantu Wyborowej, podkreślającego międzynarodowość tej wódki (jest dostępna w ponad 60 krajach).

Gra jest skierowana do młodszej części konsumentów, jest prowadzona w całości na Facebooku. Warto podkreślić, iż gra jest bardzo innowacyjna i zaawansowana technologicznie, jako jedna z pierwszych wykorzystuje technologię Street View (możliwość „chodzenia” wirtualnie po danym mieście).

Do kompleksowych zadań agencji LOWE Warsaw należało: opracowanie koncepcji gry, strategii komunikacji, rozwiązań kreatywnych oraz zakup mediów.

Wyborowa Gra Miejska umożliwia graczom przemieszczanie się po różnych miastach na całym świecie (w miejscach, w których jest sprzedawana wódka Wyborowa) i szukania ukrytych nagród. Każdego dnia miejsce akcji gry jest inne miasto. Do wygrania jest 30 walizek pełnych czystej wódki Wyborowa. Są też do wygrania nagrody pocieszenia – kupony do e-księgarni. Konkurs trwa do 08.12.2013.

Gra działa pod adresem: https://apps.facebook.com/wyborowa_gra_miejska.

źródło: mat. pras.

Exit mobile version